Wat doe jij in de laatste paar maanden ?

Torrr

VWC lid
Vrienden en vriendinnen,

Straks als we weer een paar maanden verder zijn dan begint het voor iedereen onderhand wel te kriebelen. Hoe dichterbij we bij de laatste dagen van het jaar komen hoe groter de spanning word.

Hoe ga jij met deze gevoelens om, en wat doe je eraan om het minder te laten worden?

ut seizoen is begonnen het kriebelt al regelmatig in me onderbuik.
Gelukkig word ik koest gehouden door het medium Vuurwerkcrew, Freakpyromaniacs,
AVP enzv..
Ook Youtube dat borde vol vuurwerk filmpjes staat houd me rustig.
Ook dag /nacht droom ik wel eens van wat ik allemaal voor moois zal en kan gaan kopen..
ag ik kom de maanden wel door.. dat lukt me nu al ruim 26 jaar dus waarom nu niet?

Maar goed, hoe komt de rest hier zijn tijd/maanden tot aan 31 dec door?

ik heb totaal niet het idee dat het seizoen is begonnen, avp is open ik heb me geregistreerd maar ben er daarna niet meer geweest. Ook de opwinding die ik vorige jaren heb gevoeld begin september voel ik niet.

Jammer? ja en nee. Ik leef nu van dag tot dag en dat bevalt me prima het is pas begin september en zodra de dagen korter worden, de wintertijd ingaat en het straatbeeld langzaam veranderd in sinterklaas/kerst zullen de kriebels ook zeker weer gaan komen.

Niet anders als andere dagen! Check nu wel meer de nieuwe berichten,want tja het is weer begonnen,:D

Zelf begint het voor mij meestal al vanaf September.

Maar goed, de maanden kom ik relatief gezien snel door.

11 september mijn verjaardag, 25 oktober me zusjes verjaardag en dan nog de feestdagen. Allemaal goede afleiding tegen de gedachte aan vuurwerk.

En dan natuurlijk mijn hobby, welke ik sinds verleden jaar heb, hulpverleningsfotografie, die levert zeker genoeg afleiding op om de maanden door te komen.

Verder stuur ik me favoriete vuurwerkwinkel weer een mailtje, ga ik kijken naar wat ik dit jaar weereens zal kopen, ga ik een beetje sparen en klaar is ke.

En tot slot, als ik een baan zal hebben kom je daar ok de tijd goed mee door.

Dus die laatste maanden zijn uit te houden. Maar die laatste week, DIE is moeilijk xD

Ik denk dat ik dit jaar in de laatste maanden veel bezig ben met school vanwege een profielwerkstuk die voor de kerstvakantie af moet zijn, 6 boeken die ik moet lezen voor Nederlands en een toetsweek na de kerstvakantie. En in mijn vrije tijd natuurlijk VWC'en :)

Ik houd dagelijks vuurwerkcrew in de gaten voor nieuwe producten/product-info om mijn wishlist voor het aankomende oud en nieuw goed te maken. Ik wil ook zo veel mogelijk shows in de buurt gaan opzoeken tot oud en nieuw, waarvan zaterdag m'n eerste voor dit jaar is ( wereld haven dagen ).

School is ook een belangrijke dag indeling waardoor de tijd wel snel zou moeten gaan.

Ik loop tot februari stage, 5 tot 6 x in de week sporten en hier een beetje rond hangen, ik kom de tijd wel door :)

Beetje studie, maar dat is echt bizar weinig,
verder heb ik gelukkig een paar verjaardagen (schoonmoeder, mezelf en vriendin).
verder beetje gamen, met vrienden chillen enzo,
en heel misschien nog wat dag uitstapjes met m'n ma (en m'n vriendin)

School, helaas..
Heb nog een profielwerkstuk uit te werken over mijn reis naar Oostenrijk en er komt nog een toetsweek aan. Daarnaast druk bezig met lijstjes maken :D

Back
Bovenaan