Wat als vuurwerk niet bestond?

Oeps ik hoor de dierenbescherming alweer schreeuwen en terecht want ik vind het best een bizar filmpje.
Wel mooie magnesium boeketjes geven die uiteen knallende duiven in de lucht :D

haha dit is wel grappig. Al zal onze trouwe aanhangers van de PvdD wel weer wat van zich laten horen :p

Ene kant bizar filmpje duiven neer schieten puur ter gelegenheid van nieuwjaar hoewel toch duidelijk nep is :p

ander kant wel grappig gezicht en kan me geen wereld eigenlijk voorstellen zonder vuurwerk.

Mis alleen het rode effect in de duif..

Beetje aparte reclame, geen idee wat ik er van moet vinden.

Mis alleen het rode effect in de duif..

Beetje aparte reclame, geen idee wat ik er van moet vinden.

U vroeg om rode duif?

images

wel goed kijken he!

Dit is wel een nieuw effect voor mij moet ik zeggen, de falling leaves zijn algemeen bekend, maar falling feathers zijn nieuw voor mij, misschien een idee voor 2011?:D

Misschien was het zonder duiven schieten beter geweest, dan geef je de kille sfeer aan zonder vuurwerk:)

haha vette efect omschrijving Denis-pyro.

witte tail overgaant in een spinning tail to falling leafs:p

Best wel een vaag filmpje.
Maar juist door die vaagheid juist wel weer heel goed, en dan bedoel ik niet dat ik het ooit eens zou zijn natuurlijk om zinloos duiven af te knallen.
Je gaat je hierdoor toch echt wel afvragen wat het zou zijn zonder ons geliefde vuurwerk.

Dan had iemand van ons het vast en zeker uitgevonden:p

Tja, wie weet. Als we alle wijsheid uit dit forum op één grote hoop zouden gooien - en dat is beangstigend - moet daar een héél bijzonder product uit komen. Maar of het ook werkt??

En als het niet werkt, kunnen we altijd nog kleiduiven gaan schieten.

Hadden wij als er geen vuurwerk was wel de drang en liefde voor vuurwerk, iets waar niemand kennis over heeft en wat niet bestaat kun je daar verslaafd aan zijn?

Apart filmpje, weet niet wat ik ervan moet denken zie er iniedergeval niks verkeerds in. Zou het eerder bestempelen als niet al te goede humor. Maargoed dat is mijn mening.

Wat als vuurwerk niet bestond? "Dan had ik zeer sombere/normale jaarwisselingen gehad, waarbij ik, zoals elk weekend, zou gaan stappen. Ik reed dan echter wel in een dikke audi door het geld wat ik daaraan had overgehouden...

Back
Bovenaan