Wanneer haal jij je cat 1 op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk niet, ben niet zo van de cat1. Wel altijd geinig om het te zien liggen in de supermarkt tijdens het boodschappen doen. Dan kijk ik altijd wat er ligt, wat de prijs is en van welke importeur het is.
IMG_16832.jpg

Alhoewel er toch wel twijfels waren om een aantal Profi Torches mee te nemen. Uiteindelijk toch maar niet gedaan. Uiteraard wel wat foto's van genomen!
IMG_16912.jpg

IMG_1690.jpg

IMG_16922.jpg

IMG_16932.jpg

Ik had voorheen nooit wat met cat1 maar mijn kleine van 3 jaar vind het echt fantastisch.. dus als ik een pakketje zie liggen neem ik het soms wel mee.

Vind de kwaliteit wel echt droevig sinds er in NL praktisch geen geluid uitkomt.

Ik heb genoeg klein spul, dus cat1 ga ik niet kopen. Al weet je nooit hoe sterk je ruggengraat is als je er eenmaal oog in oog mee staat. Toch al ff wat sfeer pakken.

Ik had voorheen nooit wat met cat1 maar mijn kleine van 3 jaar vind het echt fantastisch.. dus als ik een pakketje zie liggen neem ik het soms wel mee.

Vind de kwaliteit wel echt droevig sinds er in NL praktisch geen geluid uitkomt.
Hier hetzelfde hoor, ik koop alleen f2 fonteintjes voor de kleine, f1 is gewoon je geld weggooien

Zie steeds meer de cat1 weer te voorschijn komen in de bekende winkels. Tot nu toe heb ik het kunnen laten liggen.

Bij de xenos al wat leuk spul kunnen krijgen.
Helaas zijn de actions in noordholland van mening dat sintmaarten eerst gevierd moet worden 🤨
Zou daar vanaf dinsdag in de schappen moeten liggen.

Screenshot_20241110_135223_Gallery.jpg

Screenshot_20241110_135320_Gallery.jpg

Dit jaar niks gehaald. de verleiding is altijd groot als het weer in de winkels ligt, maar uit evaring weet ik gewoon dat het kopen om het kopen is.

En toch, als je met vijf man (twee volwassenen, waaronder een Spanjaard, en drie tieners) tegelijk twee van die kleine fluit- of knetterdingetjes in de brand zet, heb je kortstondig een aardige bak herrie (en rook).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan