Wanneer beginnen jullie met lijstjes maken ?

Torrr

VWC lid
Ondertussen zitten we alweer in de maand september en vliegen de dagen alweer wat sneller voorbij. Nog iets wat dagen en de wintertijd gaat in waardoor de zon eerder onder gaat en het eerder donker buiten is. Dat betekend ook dat het vuurwerk dichterbij komt.

De folders van vorig jaar zullen misschien ongetwijfeld ook bij jullie ergens in de kamer rondslingeren.

Wanneer begin jij met het maken van een lijsje of ben je al hiermee begonnen ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Eigenlijk begin ik daar pas mee als de meeste demo's zijn geweest.
Zodra ik demo's van winkeliers heb gezien met de echt productie wordt mijn lijst definitief.

In gedachten heb ik al produkten in mijn hoofd zitten. Nu alleen nog ff afwachten wat de nieuwe dit jaar worden. Veranderd toch nog vaak genoeg helaas.

Eigenlijk het hele jaar door. En het is makkelijk als vele winkels al met een uitverkoop beginnen dan bestel ik wat ik al graag wil. Zoals dit jaar ook..

1 januari: dan heb je alles vers in je hoofd en weet je in ieder geval van de bestaande artikelen wat het is. Ik vraag dan ook altijd om een jaartal van de cake zodat ik weet vanuit welke productie het komt. Nieuwe producten natuurlijk pas later.
greetzz

In januari/februari kijk ik online naar de karton uitverkoop, en kijk waar ze de (voor mij) de beste prijzen/producten hebben. En bestel dan het eerste, de rest komt wel na de filmpjes en demo's

1 September. Want dan begint het bij mij te kriebelen en begint het hele circus weer. En daar heb ik erruugg veel zin aan.:wink:

Ik maak de keuzes het hele jaar door, bepaalde toppers bestel ik gelijk als ik ze voor een goede prijs kan krijgen, en aan de hand daarvan ontwikkeld die lijst zichzelf :p.
Nieuwe producten bestel ik pas na de demo's , en sommige zelfs pas het jaar erna, vooral de duurdere cakes.

Vaak heb je nu kortingsacties erg vroeg in het jaar, dan begin ik ook al met lijstjes maken. Vanaf mei/juni ligt het een beetje stil tot aan november, dat is ook het moment dat ga ik beginnen met de lijstjes voor de lokale winkels.

eigenlijk het hele jaar door...... :D haha
de eerste helft is het evalueren...wat wil ik weer opnieuw, wat niet....en welke producten gaan er in de uitverkoop voor een leuke prijs....
Na de demo's is het kijken welke nieuwe producten ik mooi vind en past in het budget....altijd leuk al dat gepuzzel! :D

tja sinds wolf gekomen is met zijn nieuwe producten .
ja en verder wacht ik ff op wat er op mij af komt .
het definitieve lijstje word gemaakt als ik bestellen ga .
want je moet het uit eindelijk doen met wat de winkel te bieden heeft .

Back
Bovenaan