Wanneer beginnen jullie met het maken van een lijstje ?

Zaterdag avond/nacht gedeeltelijk mijn lijstje gemaakt.
De toppers van oa Marijn en Wolff die ik vorig jaar heb afgestoken weer in het lijstje gezet.

Van Wolff wel wat dingen veranderd voor nieuwe artikelen.
Zo heb ik de Daybreak vervangen voor de The Cube.
En the Witchcraft vervangen voor de Rio Janerio.
Ik wou ook het straatplezier pakket bestellen/kopen van marijn, maar die heb ik even geskipt omdat de the Cube wel een beetje lijkt op de vrolijke snuiter.

Verder wil ik wat cakes bestellen van Royal.
Maar daat moet ik nog even naar kijken.
Wat Pyrovoordeel te koop heeft van Rpyal.

Waarschijnlijk als de eerste folders op de mat liggen.
Ik zou nu de prijzen nog niet weten.
Waarschijnlijk kan ik dus half november beginnen.
Of de webshops moeten de prijzen al op de site hebben staan!
Nog even wachten dus :)

In januari als ik het afschoten vuurwerk ga evalueren.
Het vuurwerk wat mij goed is bevallen komt dan automatisch op mijn nieuwe lijst.
Die lijst wordt dan het hele jaar door bijgewerkt tot en met december.

Zo in de herfstvakantie, begin ik meestal met het bedenken wat ik allemaal wil. en met het maken van lijstjes. De nieuwe producten zijn dan allemaal bekent,dus het vergelijken/beoordelen kan beginnen. En dan streef ik erna om eind november bestellen :)

Goedkopervuurwerk al besteld en mijn losse prut weet ik ook al.
Voor de rest lekker wachten op het krantje welke aanbiedingen er zijn ff praten met de dealer waar ik al 5 jaar haal wat ik aan leuke potten mag uitzoeken enzv.

Altijd leuk om ff daar heen te gaan koud biertje drinken en de bunker in met de catalogus.

Eigenlijk pas als de voorverkoop websites online gaan, en de folders op de mat liggen. Dan ga ik de filmpjes op internet bekijken, en de prijzen afwegen. Ik heb natuurlijk al wel wat in mijn hoofd, maar nog niet de definitieve lijst.

Ik maak nooit een lijstje. Ik onthou ong wat ik wil hebben en wat de leuke dingen zijn. En in de winkel stel ik dan de rest samen. Dan maak ik dus mijn lijstje in de winkel :P hahaha

het lijstje maak ik zodra ik klaar ben met vuurwerk opruimen van oud en nieuw haha. ik zet gewoon neer wat echt mooi was en ik graag weer wil hebben. en rond juni begin ik wat rond te neuzen op vuurwerkcrew enzo en dan zie ik meer dingen zet ik ze er bij en dit jaar kwam ik op goedkopervuurwerk.nl leuke acties tegen en meteen besteld in juli en daarna in september weer klein beetje en later nieuwe producten bekeken en toen in oktober besteld en nu is alles besteld :D

Zodra de eerste web winkels open zijn maak ik een lijst met wat ik graag wil en aan de hand van vorig jaar producten die ik absoluut niet weer hoef. En natuurlijk de prijzen, als die teveel stijgt hoef ik dat product ook niet meer

Ik maak nooit lijstjes.

doe da maar en dat doe er daar ma 4 van en die en die en zoeentje ja doe er ma 2 dan jah die is ook leuk doe die maar ook dan ja en die ook.

effe pinpas door de gleuf en klaar

nou ben ik behoorlijk wat msn taal gewend maar :bonk:

hahaha:tongue2:

Maar betreft het maken van lijstjes, meestal begin ik toch al zo rond September, met het noteren van de toppers van afgelopen jaar. Dan is het afwachten tot de nieuwe producten bekend zijn, en tot de folder/webwinkel weer online is van mijn dealer.

Back
Bovenaan