omepje VWC Moderator Forumleiding 1 jul 2025 #1 Wanneer krijgen jullie weer de kriebels voor de aanstaande jaarwisseling? Is dit het hele jaar door, van 1 september of pas rond december, laat het hier weten.
Wanneer krijgen jullie weer de kriebels voor de aanstaande jaarwisseling? Is dit het hele jaar door, van 1 september of pas rond december, laat het hier weten.
M Mitchel024 VWC lid 1 jul 2025 #3 Die zijn er het hele jaar. Droom nu al bijna elke week over vuurwerk
wimstr VWC lid 1 jul 2025 #6 Kijk regelmatig op vuurwerk sites of youtube videos door het jaar heen. Meestal in het voorjaar en zomer even ''kijken'' in BE Oktober meestal wel de echte kriebels als de voorverkoop weer begint.
Kijk regelmatig op vuurwerk sites of youtube videos door het jaar heen. Meestal in het voorjaar en zomer even ''kijken'' in BE Oktober meestal wel de echte kriebels als de voorverkoop weer begint.
G GewoonMarco VWC lid 6 jul 2025 #7 Sinds de Countdown hier open is begint het weer goed te kriebelen Vanmorgen deze compilatie maar weer eens gekeken, dit is toch zo sfeerverhogend:
Sinds de Countdown hier open is begint het weer goed te kriebelen Vanmorgen deze compilatie maar weer eens gekeken, dit is toch zo sfeerverhogend:
PyroRJ VWC lid 6 jul 2025 #8 Waltr zei: 1-1 00:00 Klik om te vergroten... Dit dus... Alleen ik merk wel dat t na de zomer altijd rap erger begint te worden
Waltr zei: 1-1 00:00 Klik om te vergroten... Dit dus... Alleen ik merk wel dat t na de zomer altijd rap erger begint te worden
SH Fireworks VWC lid 6 jul 2025 #9 Kunnen die uit dan? Waar zit die knop? Jaarrond dus, en dit jaar weer net ff meer kriebels als vorig jaar. Volgend jaar dat zie ik dan wel weer.
Kunnen die uit dan? Waar zit die knop? Jaarrond dus, en dit jaar weer net ff meer kriebels als vorig jaar. Volgend jaar dat zie ik dan wel weer.