Enneh, ik dacht meer aan goede voorbeelden ipv "verkeerd gebruik" etc, weet je hoeveel daar wel niet onder valt?
Dingen uit mijn "directe omgeving"
Gast bij ons op school was dronken terwijl hij nitraten aan het afsteken was, *probeert er een aan te steken*, *lontje doet ****, *word afgelijd*, *lontje is toch aan* "KIJK UIT!" *gooit* *20cm van hand BOOOM*. Hij had brandwondjes en een gebroken vingerbotje (betonstop ertegenaan neem ik aan).
2 gasten die een maat van een maat van me kent staken een cipolla 120 gram af, *steekt aan en gooit weg* *pssshhhhh... niks meer....* *lopen er naar toe en pakken hem op* "oh lontje is uitgegaan, zit nog genoeg aan" *steekt aan boem* was quickmatch ofzo (geen idee hoe cipollas werken). Eentje was vingers kwijt enzo, allebei gehoorschade en die andere was een week blind (of slecht ziend, kan ook).
Tyfus debiel uit mijn stad deed een strijker in een bierflesje en gaat van 5m staan kijken...? Had een snijwond OP ZIJN WENKBROUW!!!!! close call.
Verder zag ik een stel jongens asian thunder rockets als voetzoekers afsteken..? Een heksenkring van fp3 small maken.....? Enneh een dronkelap gooide een cake gewoon de straaf op, schoot volaan richting hem en zijn vrienden. Volgens mij was daar niemand gewond though. Heb ook genoeg LEGE wijnflessen met pijlen zien omvallen. Heb jongeren met rotjes naar elkaar zien gooien en babypijltjes en rom kaarsen op elkaar schieten, ZELFS THUNDERKINGS. Riep toen van "wtf man wil je dood ofzo", werd uitgemaakt voor pussy en ik moest mijn "****** bek houden". Toen schoten ze een thunderking richting ons (was met vrienden) en ben ik maar weggegaan.
Uhh ik hoorde een klasgenoot praten over dat zijn vriend een 4 inch cylinder salute had weten te bemachtigen en toen ik hem ff uithoorde kwam ik erachter dat hij niet eens wist dat je die dingen uit buizen hoort te schieten. Toen ik vroeg "waar wil je die afsteken dan?" 'gewoon om 12 uur' "ja maar waar" 'gewoon op het plein' (Dat plein heeft een straal van zo'n 20 meter en er ligt een halve cirkel aan huizen omheen...... (hij woont daar)). Heb hem verteld dat hij dat ding echt ergens op een voetbal veld ofzo moet afsteken omdat ze debiel hard zijn, de volgende dag 30 cm visco en een ti-rep aan hem gegeven en uitgelegd hoe en dat hij die lont sws moest verlengen.
Na O/N liet hij een foto van de krater zien, hij had hem in een speeltuin afgestoken. (Verbetering vergeleken met dat pleintje maar nogsteeds slechte plek imo). Na het zien van die foto weet ik zeker dat als het op die eerste plek geweest zou zijn de ramen er uit zouden liggen.