Ik vind de discussie over een verbod altijd heel moeilijk als het op dit specifieke punt aankomt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit is geen vuurwerk probleem maar een migratie en een handhavings probleem, er is geen autoriteit meer. Gewoon met rubberen kogel schieten of beanbags![]()
![]()
Ik vind de discussie over een verbod altijd heel moeilijk als het op dit specifieke punt aankomt.
Tja in het Rivierengebied en de Gelderse Vallei (Woon zelf in Tiel en heb oud en nieuw gevierd in Veenendaal) was het ook niet bepaald rustig.en daarom ben ik blij dat ik op een boerendorp woon(niet dat daar niets gebeurd want ook hier zijn wat prullenbakken opgeblazen) Maar hier lopen niet dit soort idioten rond dat er een peloton politie nodig is. Ik snap het ook niet. En wil het ook niet snappen. Ik geniet van het moment lekker een paar doosjes vuurwerk op straat. samen stoken en na een uurtje weer lekker binnen slap ouwehoeren. En als ik dan dit soort fimpjes zie. Dit is puur terreur. Rellen om het rellen. En dat moet keihard aangepakt worden. Een vuurwerkverbod gaat hier ook niet bij helpen. Want nu is het vuurwerk. Volgend jaar zijn het stenen die door de lucht vliegen.