Waar Vwc jij?

Lesl

VWC lid
Beste leden van dit forum,

Vorg jaar herinner ik me nog een topic op Avp.
De naam was ''Waar Avp jij'' of iets dergelijks.
Dan lieten mensen foto's zien waar ze waren als ze achter hun pc zaten (avpen)

Nu is de bedoeling,
Als je wilt zet je een foto van de plaats waar jij zit als je aan het computeren bent (vwcen)

Post je foto's hieronder!

Groeten, Exploded Maniac

Laatst bewerkt:
vwc.gif

Hier onderwater is de internetverbinding barslecht (barslecht > restauranthumor) :D
En de enige plek waar ik op VWC kan is in de Maatemmer, waar mijn aartsrivaal Plankton bivakkeert. Als hij van huis is, breek ik stiekem in en start ik zijn computervrouw Karen op, zodat ik toch even kan VWC'en!

2a5jdsh.jpg

heey meneer krabs, dan moet je niet zo gierig zijn en gewoon een goede internet verbinding kopen daarzo, en dus niet als een gier mee liften op de verbinding van je buurman :p

Jongens, probeer wel op foto's te plaatsen he!

Nu aub even ontopic:p

Laatst bewerkt:
Wat zie ik daar nu staan?!!
Een heuse 27mc bak met Linear(boefje) en swr meters!!!

Zit daar nog leven op die 27mc?

Jah jah een 27mc bak :). En inderdaad een linear erbij , je moet toch wel een beetje de straat uit komen :D. + ee mooie antenne die staat in de achtertuin
En er zit genoeg leven op dat ding, ben wel meer van de DX , dus lange afstanden werken(buitenland dus)
p.s leuk je ontmoet te hebben afgelopen week :) .

Gr stefan

sorry lesl, nu weer ontopic.

Laatst bewerkt:
Mijn kamer is net verbouwt, nog niet af, dus hier, mijn kamer, vandaag de dag en vroeger!

Vroeger:
19_07_10_My_Room_3_by_Herdervriend.jpg

Vandaag:
03_09_10_my_room_by_herdervriend-d2xwr2t.jpg

Laatst bewerkt:
Tjonge was zijn jullie bureaus mooi opgeruimt.
Mijn bureau is echt een pleuris zooi. (ja en nog erger dan een pleuris zooi.)

Hier onderwater is de internetverbinding barslecht (barslecht > restauranthumor) :D
En de enige plek waar ik op VWC kan is in de Maatemmer, waar mijn aartsrivaal Plankton bivakkeert. Als hij van huis is, breek ik stiekem in en start ik zijn computervrouw Karen op, zodat ik toch even kan VWC'en!

image

haha geweldig:D

Back
Bovenaan