Waar kan ik karton thunder shocks/kings halen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Pim,

Het beste trek je de stoute schoenen aan en ga je gewoon informeren.
Kartonnenwerk is voor winkels handig want daar hebben ze relatief weinig werk aan en ze verdienen er nog wel een beetje op.
Dus informeer her en der wat de kartonprijzen normaal zijn, verzin een leuk alternatief en vraag de winkels in je buurt.
Verder weet ik dat ze in nijverdal aan kartonvoordeel doen en ook in genemuiden.
Maar er zijn vele grote bedrijven en kleine bedrijven die wel willen.
GReetzzz

Zoals Tjopper al aangaf ga informeren bij de vuurwerkdealers bij jou in het dorp. Er valt vast ergens wel wat te regelen.

Als je één thunder king kan kopen, kan je ook een hele doos kopen. Dan kan bij elke winkel. Maar nu nog niet, pas als de voorverkoop open gaat kun je bij ELKE winkel langs voor kartonnen klein spul.

Bij veel Lesli verkooppunten kon je sinds dit jaar een karton haln met de pyroshopper thunderkings. Daar zat korting op.Zal dit jaar vast ook weer zijn omdat ze letterlijk met kartonnen de deur uit gaan!

zo'n beetje alle vuurwerkwinkels van broekhoff hebben zeer goede thunderkings elk jaar bij voorverkoop in de aanbieding. karton met 24 thunderkings kost dan 5 eurotjes

zo'n beetje alle vuurwerkwinkels van broekhoff hebben zeer goede thunderkings elk jaar bij voorverkoop in de aanbieding. karton met 24 thunderkings kost dan 5 eurotjes

Dat zal niet veel goedkoper worden want hier maken ze volgens mij al amper winst op net zoals de kanonslagen in de voorverkoop...

Je kunt ons een mailtje sturen Info@vuurwerk-Orthen.
Wij hebben een aantal in ons normale aanbod.
Maar via de mail zou je een karton kunnen bestellen van iedere importeur die wij voeren.
En dat zijn er nogal wat.

gr

Je kan bij vuurwerk4all 40 thunderkings voor 10 euro kopen en nu krijg je 35% korting dus kom je uit op 6,5 euro per 40 stuks dus dat is erg goedkoop

Bij veel Lesli verkooppunten kon je sinds dit jaar een karton haln met de pyroshopper thunderkings. Daar zat korting op.Zal dit jaar vast ook weer zijn omdat ze letterlijk met kartonnen de deur uit gaan!
Hoeveel van die dozen zitten er in een karton dan? Wou zelf bij lesli een stuk of 8 van die dozen bestellen en een beetje korting is altijd wel lekker.
En is de kwaliteit een beetje goed? Vorig jaar had ik thunder shocks maar die waren echt waardeloos.

Kijken naar een oud marijn dealer ? Of als je in de buurt van eemnes woont bij witte-tentenverhuur zelf kijken ? Daar heb je de Binkies zondere meer de hardste singelshot/thunderkung/shock die er is. En volop in de aanbieding. Ze gaan al voor 2 euro het pakkie van 6 over de toonbank.

Ook bij onwijsvuurwerk in groningen te koop of pyrovoordeel in veenendaal en nog wel wat winkels zo in NL.

Zitten 72 doosjes van 6 in een karton als ik het goed heb ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan