W Silver Fountain [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 5012
Artikelnaam: W Silver Fountain
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: 3 schots waaier fontein met heldere zilveren fontein en maximale hoogte.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

alle mensen,
als dat waar is dan zijn ze wel een beetje gek geworden.
Of ze moeten de oude kwaliteit weer voor elkaar hebben, maar wat ik vorig jaar had(dus misschien niet deze, maar zelfde serie) was echt ruk en deed niet wat het beloofde te doen.
Ik zal het filmpje nog afwachten, maar ook dat geeft me na vorig jaar niet veel zekerheid meer.
Terwijl showtime over het algemeen echt wel goed is.

greetzzz

Serieus 17,50?.... moet niet gekker worden. Als dat echt zo is hoop ik dat iedereen (consument) er veel plezier aan beleefd. Ik niet in ieder geval.

voor dat geld knal ik wel een serie titanium vulcano's aan elkaar.
Ik hoop dat ze voor dit geld met deze fontein blijven zitten, want ik vind het stevig aan de prijs.

greetzz

is deze ongeacht de prijs wel leuk? Want dit is wel de enige fontijn die niet gewoon bar slecht is (voro zo ver ik weet) van de winkel waar ik ga kopen

is deze ongeacht de prijs wel leuk? Want dit is wel de enige fontijn die niet gewoon bar slecht is (voro zo ver ik weet) van de winkel waar ik ga kopen

Opzich een aardige fontein alleen vind ik hem voor 17,50 te duur.
Als je bijv kijkt naar de Vesuvius van broekhoff, daar heb je veel meer fontein voor minder geld.

Opzich een aardige fontein alleen vind ik hem voor 17,50 te duur.
Als je bijv kijkt naar de Vesuvius van broekhoff, daar heb je veel meer fontein voor minder geld.

JA oke maar ik limiteer me tot 1 winkel (en van plan wat te gaan winnen) en daar hebben ze deze, de crackling versie en de face fountain en een of andere combi fontijn met een saluutschot aan t einde. Die w crackling fountain is dus kennelijk sinds 2011 echt pure troep, dus als deze dan WEL leuk is, dan word dit hem. Want ja, 17.50 is veel maar een show zonder fontijn?? Dat kan toch niet!

Back
Bovenaan