Vuurwerkwedstrijd Loots Vuurwerk

Ruben

VWC lid
Omdat het zeer leuk is om te zien hoe met consumentenvuurwerk een leuke show in elkaar gestoken kan worden. Organiseren wij dit jaar een vuurwerkwedstrijd. Film je vuurwerkshow met oudjaar en plaats deze op youtube met de vermelding 'vuurwerkshow loots vuurwerk' en stuur de link van je filmpje, de producten die je geschoten hebt, het aankoopbedrag en je contactgegevens door naar [email protected] Het maakt niet uit of je nu maar voor 50 euro afschiet of voor 300 of eender welk ander bedrag. De mooiste shows worden door ons geselecteerd en zullen op onze website geplaatst worden.

Het volgende kan gewonnen worden:
Eerste plaats : 250€ vuurwerk
Tweede plaats : 100€ vuurwerk
Derde plaats: 50€ vuurwerk

De links naar de filmpjes kunnen ingezonden worden tot 28 februari 2008, 31 maart 2008 zullen de winnaars bekendgemaakt worden.

Wij wensen julie allen veel succes en alvast een goed uiteinde

http://www.lootsvuurwerk.nl

Gaan jullie meedoen?
Wat zijn jullie plannen?

Vertel hier alles omtrend de vuurwerkwedstrijd van Loots Vuurwerk te Baarle Hertog!

Toch jammer dat ik niet alleen consumentenvuurwerk gebruik :angel:
Maja stuur em denk wel in als ie gaat zoals ik wil gewoon voor de leuk :)

Leuke actie!

Inderdaad een hele goede actie. Slimme zet. Ik film alleen niets. Ik geniet! Maar zal ook gaan genieten van jullie ingezonden films. Ik dnek wel dat hier genoeg aanbod voor is.

Laat iemand anders het filmen. Kan je achteraf nog nagenieten van je eigen vuurwerkshow ook. Dat ga ik in ieder geval toch doen en misschien win je nog wel ook. Lijkt me trouwens wel leuk om al die verschillende shows dan op internet te kunnen bekijken.

Hele leuke wedstrijd!:D goed bedacht.

Klopt het dat vorig jaar ook een wedstrijd was kregen ze een paar uur de tijd dacht ik met een groepje om een show voor te bereiden met consumenten vuurwerk tot een bepaald bedrag enz. ?

Dat moet inderdaad wel de Zena Trophy zijn geweest. Dit jaar is die er niet, maar hij was/ is zeker wel voor herhaling vatbaar.

Dat kan inderdaad kloppen ja als ik de herhaling kan vinden wil ik hem weer graag zien.:D
Kan me herrineren dat het een hele leuke wedstrijd was en de prijzen wat hoger waren?

Back
Bovenaan