Vuurwerkvondst en gewonde na explosie in Utrecht

ylke

VWC lid
UTRECHT - Een bewoner van een huis aan de Thomas à Kempisweg in Utrecht is zaterdagmiddag zwaargewond geraakt aan zijn hand. Vermoedelijk is illegaal vuurwerk de oorzaak.

Agenten werden iets voor twee uur opgeroepen omdat er een explosie was geweest in de woning. Toen zij binnenkwamen, troffen zij het slachtoffer aan met een ernstige handwond. Hij is naar het ziekenhuis gebracht.

In de kamer waar de explosie was geweest, vonden agenten tussen het gebroken glas van de ramen resten van vuurwerk. Op aanwijzingen van medebewoners vonden agenten in een schuur tien mortieren en vijf lawinepijlen.

Bron

Op aanwijzingen van medebewoners vonden agenten in een schuur tien mortieren

Ik irriteer mij elke keer weer waarom er door de verslaggevers en de persvoorlichters van de politie elke keer weer deze fout wordt gemaakt aangezien ze in mijn ogen toch echt shells bedoelen.

Ik irriteer mij elke keer weer waarom er door de verslaggevers en de persvoorlichters van de politie elke keer weer deze fout wordt gemaakt aangezien ze in mijn ogen toch echt shells bedoelen.

Desinteresse en alleen stoer willen zijn, men praat stoer allemaal mee en de politie, justitie en media hebben hele verhalen maar ze weten eigenlijk allemaal niet waar ze het over hebben. En het domme volk gelooft het maar dus iedereen praat over Mortieren. We moeten helaas constateren dat we tussen een hap domme idioten wonen....

Back
Bovenaan