Vuurwerkverbod is generaliserend

nu nog even boosten in alle media. (maar dat zal wel niet gebeuren omdat het niet echt spectaculair is)
greetzz

die man heeft gewoon gelijk .
in een jaar kan voor ieder persoon een boel gebeurt betreurt of verandert zijn .
dat moet op een symbolisch worden afgesloten . :thumbup:

Na een lange periode (door persoonlijke omstandigheden) wil ik weer eens reageren. Deze man slaat de spijker om zijn kop. Als oudere heb ik de tijd nog meegemaakt dat gewoon alles te koop was in Belgie. Met weemoed kijk ik hierop terug. Tegenwoordig is er niet heel veel veranderd (buiten het knalvuurwerk wat in mijn ogen te extreem is) maar is de publieke opinie wel helemaal omgeslagen. Het ligt echt niet aan het illegale vuurwerk maar in mijn ogen het normsbesef en het gevoel van waarde ten opzichte van andere mensen. De ver******ing van de maatschappij is ook terug te vinden in het gebruik van vuurwerk. De boel slopen, midden in de nacht vuurwerk afsteken, shells zonder mortier etc etc ligt niet aan het vuurwerk, er is altijd iemand nodig om het lontje te laten branden.
Daarom ben ik het helemaal eens met deze beste man dat de goede lijden onder de slechte. Wil je een C6 afsteken geen probleem ga naar een buitengebied en geniet, maar niet in een woonwijk waar de huisdieren door de slag aan het plafond kleven. Wij als vuurwerkliefhebber hebben het zelf in de hand, spreek je maten aan op hun gedrag of stoerdoenerij. Als dit zo door gaat en de publieke opinie blijft er steeds slechter voor ons uitzien dan is het over 5 jaar afgelopen!!!!

Back
Bovenaan