Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Moerdijk zei:Beste Arno,
Als ex collega van GL weet je ook heel goed dat je je niet moet verlagen tot een wel bekend niveau met standpunten om zo de aandacht te trekken voor de partij. Dit heeft een negatieve uitwerking voor GL en kan zelfs tegen gaan werken in de stemmingen waarvan we die nu heel hard nodig hebben.Je begrijpt hoop ik wat ik bedoel Als er iets is dat je zou moeten doen is de vuisten ballen tegen dhr.van Opstelten die niet weet om te gaan met kwesties die politie en justitie zou moeten aangaan. Dat het vuurwerk zo de grens overkomt is niet een issue wat mensen aangaat maar eerder het probleem is van slechte organisatie van deze topman op zijn departement.
Goedkoop scoren is niet wat GL nodig heeft en zich ook niet tot dit niveau zou moeten verlagen. Ik dacht dat je slimmer zou zijn. Deze negatieve publiciteit kan schade toebrengen aan de partij en daar zou jij debet aan zijn als dit gaat gebeuren. De gevolgen van jouw media stunt zouden je moeten besluiten om hier leergeld uit te trekken voor jezelf en wat te doen als er al spraken van is om de partij te laten fuseren. Dit zetje zal wel eens heel goed de druppel kunnen worden waarop met GL zou kunnen aanvallen. Een onverstandige keuze om zo de publiciteit te trekken. Heel jammer en statistisch gezien over de 16.000.000 + mensen in Nederland is deze uitkomst zwaar in de minderheid zoals wij nu.
Als je volgende keer weer eens iets doet graag overleggen hoe een media campagne werkt aan mensen die hier verstand van hebben. Ik zou ook het GL partij bestuur op de hoogte brengen van deze zinloze actie en dat we ons niet met ander moeten gaan verlagen en ons mee laten nemen in opinie peilingen die van korte duur zijn om te scoren. Dit is niet zoals de partij in elkaar zit.
Vriendelijke groeten Moerdijk
Arno Bonte @arnobonte
@KarimKhaoiri Vuurwerkshow had van mij wel wat spectaculairder gemogen. Of we het meldpunt weer gaan doen weet ik nog niet. Dinsdag 1 januari, 10 u