Laat iedereen lekker schaatsen, zijn 2 prachtige weken voor veel mensen.
Laat iedereen lekker voetbal kijken, zijn 1.5 prachtige uren voor veel mensen.
Net als dat wij 3 dagen intens en het hele jaar door genieten van vuurwerk, mag van mij iedereen lekker zijn hobby uitoefenen.
Al dat gezeik hier altijd in nederland.
Er hoeft maar een feestje te zijn waar om 11 uur nog muziek opstaat en de halve buurt gaat staan klagen.
Laat iedereen toch een beetje leven, wordt het voor jezelf ook allemaal veel leuker.
Helemaal mee eens. Als iedereen elkaar wat meer zou gunnen, zou de wereld er een stuk beter uit zien.
HEt lijkt tegenwoordig wel een nieuwe trend om elkaar er bij te naaien, en overal om te gaan zitten zeiken.
De maatschappij word steeds harder, en de burger word gewoon gebrainwasht door de media en politiek.
Zeg meerdere malen in de krant en op tv dat illegaal vuurwerk levensgevaarlijk is. En men grijpt spontaan naar de telefoon om zijn buurman er bij te lappen.
Pff heb zo'n hekel aan die vieze nsbers. Waar is de tijd gebleven dat je gewoon bij elkaar aan de deur gaat als je ergens mee zit.
Mijn achterburen hadden pas geleden ook een feestje geluid ging tot 03:00 door en om 05:00 ging me wekker weer. Wat kan mij het schelen? De muziek kon misschien wat zachter maar verder hebben ze zich keurig gedragen.
Mijn buren stonden 30 december ook een paar cakes de lucht in te knallen. De kleintjes konden niet wachten. Nou het zal me een worst wezen. Als je je overal druk om moet blijven maken heb je een slecht leven hoor. Nee naar de NSB lijn bellen is wel het aller,allerlaatste wat ik doe.
Nog een voorbeeldje een buurtbewoner had zijn hond op een veldje laten poepen. Een oude vent ging er helemaal om flippen en dat is toch niet normaal vuile viezerik bla bla bla. Dan denk ik bij mezelf vent maak je niet zo druk waar het nog over

Iedereen moet gewoon respect hebben voor andermans hobby.En elkaar wat meer in hun waarde laten. Dan zal de wereld er stukken beter uit zien.