Vuurwerkverbod gaat niet werken

als vuurwerk wordt afgeschaft omdat vandalisme te duur is, en er veel gewonde vallen dan weet ik er nog wel een.

het voetballen, want dat kost per jaar meer, veel meer!!

Als we zo gaan beginnen.

Ik zou graag een verbod op schaatsen willen.
Dit heeft namelijk tot meer dan 30.000 letsels geleid en meerdere doden.

En zo kan ik een waslijst opmaken aan dingen:p

Als we zo gaan beginnen.

Ik zou graag een verbod op schaatsen willen.
Dit heeft namelijk tot meer dan 30.000 letsels geleid en meerdere doden.

En zo kan ik een waslijst opmaken aan dingen:p

Dan zet ik er even feiten voor je bij.

2 weken natuurijspret (2012) 13.000 slachtoffers.
Alle verwondingen samen hebben volgens de stichting twintig miljoen euro aan directe behandelkosten gekost. Daar komt nog eens 26 miljoen euro aan arbeidsverzuim bij. (Bron: Consument en Veiligheid)

Maar nu weer on-topic.

Laat iedereen lekker schaatsen, zijn 2 prachtige weken voor veel mensen.
Laat iedereen lekker voetbal kijken, zijn 1.5 prachtige uren voor veel mensen.
Net als dat wij 3 dagen intens en het hele jaar door genieten van vuurwerk, mag van mij iedereen lekker zijn hobby uitoefenen.
Al dat gezeik hier altijd in nederland.
Er hoeft maar een feestje te zijn waar om 11 uur nog muziek opstaat en de halve buurt gaat staan klagen.
Laat iedereen toch een beetje leven, wordt het voor jezelf ook allemaal veel leuker.

Laat iedereen lekker schaatsen, zijn 2 prachtige weken voor veel mensen.
Laat iedereen lekker voetbal kijken, zijn 1.5 prachtige uren voor veel mensen.
Net als dat wij 3 dagen intens en het hele jaar door genieten van vuurwerk, mag van mij iedereen lekker zijn hobby uitoefenen.
Al dat gezeik hier altijd in nederland.
Er hoeft maar een feestje te zijn waar om 11 uur nog muziek opstaat en de halve buurt gaat staan klagen.
Laat iedereen toch een beetje leven, wordt het voor jezelf ook allemaal veel leuker.

Helemaal mee eens. Als iedereen elkaar wat meer zou gunnen, zou de wereld er een stuk beter uit zien.
HEt lijkt tegenwoordig wel een nieuwe trend om elkaar er bij te naaien, en overal om te gaan zitten zeiken.
De maatschappij word steeds harder, en de burger word gewoon gebrainwasht door de media en politiek.
Zeg meerdere malen in de krant en op tv dat illegaal vuurwerk levensgevaarlijk is. En men grijpt spontaan naar de telefoon om zijn buurman er bij te lappen.
Pff heb zo'n hekel aan die vieze nsbers. Waar is de tijd gebleven dat je gewoon bij elkaar aan de deur gaat als je ergens mee zit.
Mijn achterburen hadden pas geleden ook een feestje geluid ging tot 03:00 door en om 05:00 ging me wekker weer. Wat kan mij het schelen? De muziek kon misschien wat zachter maar verder hebben ze zich keurig gedragen.

Mijn buren stonden 30 december ook een paar cakes de lucht in te knallen. De kleintjes konden niet wachten. Nou het zal me een worst wezen. Als je je overal druk om moet blijven maken heb je een slecht leven hoor. Nee naar de NSB lijn bellen is wel het aller,allerlaatste wat ik doe.

Nog een voorbeeldje een buurtbewoner had zijn hond op een veldje laten poepen. Een oude vent ging er helemaal om flippen en dat is toch niet normaal vuile viezerik bla bla bla. Dan denk ik bij mezelf vent maak je niet zo druk waar het nog over:bonk::frusty:

Iedereen moet gewoon respect hebben voor andermans hobby.En elkaar wat meer in hun waarde laten. Dan zal de wereld er stukken beter uit zien.

Laatst bewerkt:
Zo gaat dat altijd. Hier in de buurt heb ik op een hoekje ook een ouwe **** wonen. Een echte **** he. Niet de figuurlijke, maar een echte. Zeikt echt om het minste geringste. Heb hem nog nooit gehoord over het vuurwerk maar maak me nu toch serieus zorgen. Was laatst met mijn auto bezig, begon hij ineens te brommen dat je niet opstraat mag sleutelen, en bla bla bla en die auto stinkt. Nou mijn auto stinkt helemaal niet, zit een vers nieuw blok in, alleen zit er een uitlaat onder die wat kabaal maakt omdat hij ong 400pk moet door laten.

Ik snap dat niet. Mijn auto heeft echt een hele tijd stil gestaan vanwege het winter weer. nu wil ik hem even starten en alles checken, gaat die *** vent lopen zeiken. Wat trouwens grappig was, na het starten en wat gassen trof ik ineens een grondbloem achter mijn auto aan. Hebben die rot kinderen dus een grondbloem in mijn uitlaat lopen stoppen! GRRR

Moraal: mensen hebben altijd wel wat te zeiken. Vuurwerk verbod kan de politie toch niet handhaven dus zal er nooit komen denk ik. Paar dagen voor oud en nieuw kunnen ze al niet eens alle mensen die ook maar iets afsteken straffen, dus dan zouden ze het op de 31ste wel heel druk krijgen. Zie het niet gebeuren.

Back
Bovenaan