Vuurwerktent

Ik lees met verbazing jouw verkondiging betreft het niet doorgaan van de vuurwerktent en ik kan mij voorstellen dat dat keihard bij jou is aangekomen omdat jij zo je zinnen hier op had gezet en ik leef echt met je mee.
Voorts wil ik je complimenteren op welke proffessionele manier jij dit hier hebt verkondigt zodat iedereen weet waar hij aan toe is. Is het nu helemaal einde verhaal of ga je voor volgend jaar een hernieuwde poging wagen ?

Super jammer voor je !!
Wel top dat je op tijd de stekker er uit trekt zodat ook iedereen zijn geld terug kan krijgen. Hoeveel mensen zouden de boel laten ploffen en weg geld ....
Sterkte met deze teleurstelling ...

Aaah jammer man! Maarja ik zou ook voor de fincieel beste opties kiezen op dit moment, wie weet ooit weer eens proberen!

Wat een ***** nieuws zeg, echt balen voor je!
Knap dat je de sterker er tijdig uit durft te trekken, zijn zat mensen die doorgaan en dan diep in de ellende komen.

Succes er mee en onthoudt goed...Je hebt het in ieder geval geprobeerd.

Allemaal bedankt voor de positiefe berichten hier, dat doet zeker goed!
Zojuist de laatste bestellingen terug betaalt, dus als het goed is heeft iedereen zijn geld morgen weer terug.

Ai verdomme Wesley,is dat even flink balen! Jammer dat het zo moet lopen. Maarja wat er niet is,is er niet,:) Hoop dat je er snel weer boven op bent! En wie weet in de toekomst kerel,:)

Potver... da's ***** man!! Zonde van de droom, zonde van de tijd en moeite die het gekost heeft.

Respect dat je zo'n goede poging gewaagd hebt!! Wie weet in de toekomst een nieuwe kans.

Wesley, ik kan alleen maar zeggen: Geef je dromen niet zomaar op. Ik denk dat jij je eigen vuurwerkwinkel nog wel gaat krijgen. :) Als het niet nu is, dan wel over een aantal jaren.

Back
Bovenaan