Vuurwerktent

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Beste Liefhebbers,

Vanaf dit jaar zal ik een eigen vuurwerkwinkel hebben. Na vele jaren deze wens te hebben gehad, is hij nu eindelijk uitgekomen, gisteren ben ik ingeschreven bij de KVK!

Ik ben nu druk bezig met alle voorbereidingen zoals de winkel, de webshop, collecties etc. Hierover kan ik nu nog niets kwijt, maar zodra er iets duidelijk is, zijn jullie natuurlijk de eersten die het te horen of te zien krijgen. De eerste mails naar de importeurs zijn de deur uit en ik hoop dit zo snel mogelijk rond te krijgen zodat de webshop ook online kan.

De collectie wil ik met verschillende importeurs aantrekkelijk maken voor iedereen. Ook komt er uiteraard een actie/korting, dit zal later bekend gemaakt worden.

De bunkers hebben een capaciteit van 10.000kg, de winkel is ruim en zal een echte vuurwerk uitstraling krijgen zodat iedereen er de sfeer kan proeven van oud&nieuw!

Dealer van:

Hardix.
Royal.
Lesli.
Rubro.

Adresgegevens:

Vuurwerktent
Violenhoeksweg 6
Wierden
Tel: 06-23 33 11 39
[email protected]

logo forum.jpg

Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad het pand van Rubro.
Maar er is een ruimte die niet in gebruik was en dat huur ik nu van ze en die is nu in gericht als winkel.
Zit dus bij Rubro, maar staat verder geheel los van Rubro.

Dat is inderdaad het pand van Rubro.
Maar er is een ruimte die niet in gebruik was en dat huur ik nu van ze en die is nu in gericht als winkel.
Zit dus bij Rubro, maar staat verder geheel los van Rubro.

Leuk. Ben benieuwd wat voor collecties je gaat voeren. Is je onderneming puur vuurwerk of ga je in de vuurwerkloze maanden nog ander detailhandel doen?

Tof om te horen dat jouw grote wens in vervulling is gegaan! :)
Heel veel succes met de voorbereidingen en natuurlijk met de verkoop! :cool:

Hey uhhh heel vet is dit!
Echt mooi dat eindelijk jouw droom in vervulling is gegaan.
Misschien kan ik aan het eind van het jaar je nog wat helpen d.m.v. een vuurwerk bestelling.:)
Nog veel succes met de onderneming!

Gefeliciteerd en veel succes met je droom ...
Mooi dicht in de buurt ..
Zal zeker komen kijken en als de acties leuk zijn ook zeker wat bestellen...

Gefeliciteerd ten eerste met het behalen van je ideaal, veel succes en plezier met je winkel:bye:

Succes met het opzetten van je winkel. Ben erg benieuwd naar de collecties. Alleen is Wierden wel te ver voor mij dus ik zal niet bestellen.

Back
Bovenaan