Volgens mij zijn ze weer aangevuld, wel veel ineens uitverkocht en wat nieuwe producten toegevoegdTot de 29e!o.a. laatste Supreme Vortex gekaapt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij zijn ze weer aangevuld, wel veel ineens uitverkocht en wat nieuwe producten toegevoegdTot de 29e!o.a. laatste Supreme Vortex gekaapt
Is het een idee om de uitverkochte producten van de site te halen, inmiddels meer uitverkocht dan op voorraad en hou graag het overzicht of er nog van zulke top aanbiedingen komen om mijn ruggengraat te verliezen.Goedenavond allen
Onze webshop is weer aangevuld met nieuwe producten.
Helaas zijn er inmiddels ook al wel weer producten uitverkocht ( dit komt omdat restpartijen op = op zijn).
Wij blijven ons best doen te zoeken naar mooie rest partijen, zodat het assortiment groot en goedkoop blijft.
Blijf dus de webshop in de gaten houden hiervoor .
Met vriendelijke groeten
Vuurwerkteam oldenzaal
)?GoedenmorgenAvond, @subarufreak als er meerdere bestelling worden geplaatst, kunnen deze dan nog worden samengevoegd en zo ja tot wanneer? Zijn er daarbij eventueel al updates over wat er nog komen gaat (Wat CR misschien?)?
GoedenmorgenIs het een idee om de uitverkochte producten van de site te halen, inmiddels meer uitverkocht dan op voorraad en hou graag het overzicht of er nog van zulke top aanbiedingen komen om mijn ruggengraat te verliezen.