Vuurwerkstore Holten

Echt een mooie winkel, geen schuur of loods maar een net ingerichte winkel. Was rond 14:00 uur ramvol in de winkel maar werd toch redelijk snel geholpen en alles was compleet.

Dit is inderdaad een zeer strakke winkel. Ook goed geregeld met het bonnen systeem. Ordernummers door gegeven en kassabonnen mee naar achter.

Ook super dat er steekkarren stonden deze kon ik helaas niet zelf mee nemen door onvoorziene autopech (dode accu).

Was er rond 9 uur half 10. Was op dat moment aardig rustig in de winkel. Kon letterlijk voor de winkel parkeren.

Op een enkel blokje van Lonestar alles gekregen. Maar wel goede vervangers voor gekregen.

Al met al een fijn en mooi ingerichte winkel. Zeker niet de goedkoopste maar mede door de acties het jaar door toch een mooie collectie bij elkaar gekocht.

Keep up the good work en tot volgend seizoen!

Er komen nog weer knalharde acties begreep ik op het filmpje op Facebook.
Verder zijn de prijzen hier helaas niet heel aantrekkelijk meer. Snap het wel, want veel (juridische) kosten en al 2 jaar verbod enz.
Vorig jaar hier een Triple X besteld voor €135,10 en die kost nu €319 in de actie. Poah ... :rolleyes:
Wel knap dat je de moed er in houdt, als je zo wordt dwars gezeten aan alle kanten !

Ik zag een filmpje weer voorbij komen dat ze nog een week moeten wachten op uitslag van de rechter, inderdaad respect dat je dan nog ervoor wil gaan dit jaar !

Back
Bovenaan