[Vuurwerkstore Holten] Total Display Show

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 0646
Artikelnaam: Total Display Show
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 400 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Gloeiende gloeiende! De hemel staat in de fik met deze vuurspuwer van een compoundbox! Maar liefst 400 schoten in anderhalve minuut voor een wel heel aantrekkelijke prijs!
Tube diameter: 20mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: Ca. 90 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €259,95
Aanbiedingsprijs: €129,50

Wij danken Vuurwerkstore Holten voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Ik ben zelf niet eens een groot fan van heel-veel-shots-van-een-klein-kaliber-compounds, maar deze is binnen zijn soort erg goed. 400 20mm shots, dus elk gevuld met 5gr kruit, dat moet rammen. Deze heeft wat dat betreft een heerlijk tempo. Een dergelijke box mag wat mij betreft ook niet langer duren. Overige pluspunten van deze doos: variatie in effecten, colors en salvo's op het einde.

Niets mis met een tempo box, maar dit is gewoon zonde. Zeker met zulke kleine effecten.

Hou hier wel van. Had hem meteen besteld maar jammer genoeg ligt Holten wel erg uit de route.

Ik ben zelf niet eens een groot fan van heel-veel-shots-van-een-klein-kaliber-compounds, maar deze is binnen zijn soort erg goed. 400 20mm shots, dus elk gevuld met 5gr kruit, dat moet rammen. Deze heeft wat dat betreft een heerlijk tempo. Een dergelijke box mag wat mij betreft ook niet langer duren. Overige pluspunten van deze doos: variatie in effecten, colors en salvo's op het einde.

voor 20 mm 400 schots 130 euro een perfecte ram bak , afwisseling tempo 1 van de betere die kunt kopen top product :thumbup:

Back
Bovenaan