vuurwerkshow Enschede 19 oktober 2014

oerendhard

VWC lid
vuurwerkshow Enschede 19-10-14

Herfstkermis 2014 Enschede
11 tot en met 19 oktober 2014

afsluitend vuurwerk zo als altijd weer op de laatste dag van de kermis.
19 okt. om stipt 21:00 uur.

schieter: ook dit keer natuurlijk weer, Dreamfireworks
waar: volkspark te Enschede

Uiteraard weer aanwezig.
Benieuwd met wat voor 'nieuws' er dit jaar wordt geschoten.
Ieder jaar weer wat leuks bedacht, wat zeker gewaardeerd wordt.

Prima showtje weer hoor, alleen wel pech met de wind die net verkeerd waaide...zeker met de kaarsen met gouden tail kwamen er een paar net in het publiek, samen met een zooitje vonken....je kon de freaks er zo uithalen volgens mij, die bleven wel staan :D de rest van het publiek stapte erg snel een paar meter achteruit :wink:

inderdaad....had alleen ff mijn vuurwerkbril mee moeten nemen :D dat was wel handig geweest, wehehe
Was inderdaad van een aantal mensen een zwaar overdreven paniekreactie...laten we het maar op de kracht van de media houden :wink: zonde...

.zeker met de kaarsen met gouden tail kwamen er een paar net in het publiek, samen met een zooitje vonken....

kaarsen hebben we niet geschoten, alleen singleshots :wink:
we hebben de veiligheidszone ook direct een meter of 6-7 opgerekt in het stuk waar de wind vol op stond toen de resten die kant op begonnen te waaien, dat is het publiek wat je allemaal naar achteren zag gaan.

dikke prima dus :D
Zelf stond ik iets meer richting vijver trouwens, daar was dat wellicht ook wel handig, echter niet noodzakelijk in mijn ogen...maar goed, sommige mensen kunnen erg overtrokken reageren he? :wink:

(en uiteraard bedoelde ik natuurlijk single shots ipv kaarsen :yes: )

Het stuk richting de bult bij de vijver hebben we inderdaad laten staan, daar kwam zover wij gezien hebben geen brandende delen naar beneden maar enkel wat kruitresten. Als we het daar niet verantwoord hadden gevonden dan zouden we dat ook direct opgeschoven hebben.
Blijft een vreemde wind daar, maar 5 meter per seconde, maar de tails werden zo gegrepen door de wind en gingen 90 graden om.

Back
Bovenaan