vuurwerkshow/doorlont project 2011/2012

Hey,

Wij willen dit jaar een doorlont project maken van ongeveer 920seconden(15 minuten). Vorig jaar hebben wij al een kleine doorlont project gemaakt om te kijken hoe dit was(helaas geen filmpje van dat project :sad: ). Dit jaar wouden wij het GROTER:devil: aanpakken en hopelijk met succes:D!!! Voor het benodigde vuurwerk reizen wij af naar duitsland:wink: we gaan der om en nabij €1100 instoppen exclusief lont en bevestiging's materiaal. Hier alvast een paar foto's van het project van verleden jaar en van het aankomende oud en nieuw :thumbup: :

Project vorig jaar

img20111221wa0000.jpg

img20111221wa0003.jpg

Project 2011/2012

20111221193414.jpg

Viscolont, quickmatch en tyrips

20111221193439.jpg

Viscolont, quickmatch en tyrips

Meer foto's volgen,filmpje komt na 1 januari 2012!

Voor 1100 euro kun je heel wat moois kopen.
Ben benieuwd naar het filmpje ik schat in dat het veel geweld zal zijn.

Succes

Staan aardig wat potten op die pallets. Ikzelf zou het het nooit doen, ik vind het wel zijn charme hebben om één voor één een pot met de hand af te steken.

Word een leuk project dan! maareh die tyraps waar heb je die gehaald? Want bij action hebben ze alleen maar kleine hoeveelheden met verschillende maten.

Dat zijn fluitpijlen van de importeur Wolff Vuurwerk, dus niet te vinden in Duitsland. Daarna vind ik het ook niet echt makkelijk in een show, die vuurpijlen. Word ook maar weinig gebruikt.

Back
Bovenaan