Vuurwerkshow Buinen 7 februari 2025

Provincie; Drenthe
Dorp: Buinen
Datum: 7 februari 2025
Tijdstip: 20.00 uur
Schietbedrijf: Wagenvoort Vuurwerk
Max Kaliber: ?
Bijzonderheden: Oorspronkelijke show 31 december 2024, wordt nu ingehaald

Vuurwerkshow Buinen ging op oudejaarsavond niet door vanwege het weer, maar gaat in februari alsnog door

BUINEN – De afgelaste vuurwerkshow op oudjaarsdag in Buinen heeft een nieuwe datum gekregen. De organisatie achter de show kon vanwege het weer de professionele show niet door laten gaan, maar dat gaat binnenkort dan toch gebeuren.

‘Wij als bestuur hebben gelijk in het nieuwe jaar de koppen bij elkaar gestoken’, aldus Stichting Buunerbeer op hun Facebookpagina. ‘Het was balen dat de vuurwerkshow niet door ging. Helaas hebben we geen invloed op het weer.’ Het bestuur twijfelde op oudjaarsavond enorm over het afgelasten, maar de doorslag kwam uiteindelijk van de vuurwerkexpert. Zij adviseerden om het niet door te laten gaan wegens veiligheidsredenen.

De stichting is met een datum gekomen en uiteindelijk zijn ook alle vergunningen verleend, waardoor de datum nu definitief in de kalender van hen is gezet.

‘De vuurwerkshow is voor iedereen, dus ook voor kinderen. Daarom hebben we besloten dat het wat vroeger op de avond is, zodat iedereen er gezellig bij kan zijn.’ De vuurwerkshow wordt dan ook op 7 februari om 20.00 uur van start gaan op sportpark De Woerd in het dorp.

Bron: https://rtveen.nl/2025/01/19/vuurwe...e-het-weer-maar-gaat-in-februari-alsnog-door/

Voor de die-hards een ideale mogelijkheid om op een ongebruikelijk moment in het jaar toch nog wat kruit te snuiven

Laatst bewerkt:
Iemand een idee wat er hier vanavond geschoten gaat worden? Staat in de tekst 'professionele show', maar twijfel of dit betekent dat dit professioneel vuurwerk is, of gewoon consumentenspul.

Zeker wel! @pyrofan#1 waar is die show ook al weer van hun ... Langs het water. U weet wel welke ik bedoel! Das zeker een aanrader!!
In 2023 en 2024 hebben we in Katwijk zeer langdurige en behoorlijke ram shows gezien van Wagenvoort.

Hierbij het topic:

2023 werd superstrak gefakkeld, waarbij ik echt onder de indruk was van de skills. 2024 was helaas veel minder strak, maar het klapte er flink op. Veel toppers voorbij zien komen en qua beleving was het top.

Het was een aardig ritje, maar het was goed weer, toch even wezen kijken om film setup uit te proberen. Het waaide echter wel hard gister, gefilmt in 4k 60fps, met hdr aan, beeld tevreden over alleen geluid blijft een dingetje, met externe mic zonder windkap (die had ik beter mee kunnen nemen) vandaar soms wat rare geluidjes.

Echt een cosu ramshowtje, leuk begin zo met die kaarsen Volgens mij de crackle king van wolff op 5:36, die zijn echt goed zeg.
1000015936.jpg

Back
Bovenaan