Vuurwerklandfreaks.nl - 30% korting voor leden van Vuurwerkcrew.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
header_vuurwerklandfreaks_2013_2014_vuurwerk_oud_en_nieuw.jpg

30% KORTING VOOR LIEFHEBBERS TOT EN MET 1 DECEMBER 2013!

Beste Liefhebbers,

Ook dit jaar heeft Vuurwerkland-Steenbergen.nl weer speciale kortingen voor de leden van VWC, FPM en AVP.

Na het grote succes van vorig jaar gaan we dit jaar verder met waar we vorig jaar gebleven zijn, namelijk het beste vuurwerk verkopen met de service die je van Vuurwerkland mag verwachten! De website heeft de nodige aanpassingen gehad en ook ons geautomatiseerde voorraadsysteem is weer verder uitgebreid om nog nauwkeuriger te kunnen werken. Uiteraard is ook ons assortiment weer onder handen genomen en zijn er tientallen nieuwe batterijen, pijlen en pakketten, die garant staan voor een geweldige jaarwisseling!

Vanaf vandaag (1 november) is speciaal voor alle liefhebbers de website www.vuurwerklandfreaks.nl weer geopend, op deze website kan er vanaf vandaag vuurwerk besteld worden met maar liefst 30% extra korting op het gehele assortiment!

FREAK KORTING : 30% korting vanaf € 500.00
Gebruik hiervoor kortingscode : freak2013

Mocht je de 500 euro niet kunnen halen of zit je er juist ver overheen (> € 1250)? Mail ons dan via [email protected] voor een persoonlijke prijsopgave!

Assortiment
Ons assortiment bestaat dit jaar uit producten van onderstaande leveranciers ;
- RUBRO FIREWORKS
- WOLFF VUURWERK
- VUURWERKVISIE / ZENA VUURWERK
- KATAN VUURWERK
- ROYAL FIREWORKS
- BREESCHOTEN DE KRUITERIJ
- CAFFERATA VUURWERK
- SCHUURMANS VUURWERK

Korting op korting
Op onze website zijn een groot aantal producten te vinden met daarbij de aanduiding; AANBIEDING! Deze producten zijn extra scherp geprijsd en ook hierop wordt de korting nog berekend! Korting op Korting dus!

Minimum verkoopprijzen
Tevens dienen wij ons bij diverse producten aan minimum prijzen te houden, het kan dus voorkomen dat deze producten op de website geprijsd zijn boven de adviesprijs. Echter zullen deze prijzen na aftrek van de korting altijd op de minimum prijs uitkomen. De desbetreffende producten zijn op de website te vinden via het kopje ‘’Artikelen zonder korting’’, in sommige gevallen krijg je hier nog wel een extra cadeau bij!

Algemene voorwaarden :
- Alle overige Vuurwerkland-Steenbergen.nl acties komen te vervallen bij een bestelling met korting op Vuurwerklandfreaks.nl
- Bestel tijdig, vol = vol!
- Korting geldt op alle artikelen die worden aangeboden op Vuurwerklandfreaks.nl
- Bestellen met korting kan t/m zondag 1 december 2013.

Wij hopen een aantal mensen hier weer erg blij mee te maken en (wederom) te mogen begroeten in onze showroom! Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn dan vernemen wij dat graag!

Alvast een knallend 2014 en nog een zeer fijn vuurwerkseizoen gewenst!

Met vriendelijke groet,

Het team van Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Houtzagerij 8
4651SN Steenbergen
Tel : +31 (0) 167 560 700
[email protected]

Website : www.vuurwerkland-steenbergen.nl
Freaksite : www.vuurwerklandfreaks.nl

PS; Onze normale website www.vuurwerkland-steenbergen.nl zal ook binnen enkele dagen online komen!

Ook dit jaar weer een erg mooie actie van vuurwerkland Steenbergen.
Staan alle artikelen al op de site of moeten er nog dingen bijkomen?
Ben benieuwd of jullie het China by night pakket verkopen dit jaar en of het anders mogelijk is een karton te bestellen via de mail.
Ook zie ik op jullie site de salute cake 1 in shock staan. Deze mag toch niet meer verkocht worden? Of is dit nog over van vorig jaar?

Ramon, Hartstikke bedankt voor deze geweldige actie. Zou zeggen pak je kans vuurwerk liefhebbers.

He Ramon, ik zag dat tot 1 december mét korting kan bestellen. Maar kan je dit ook in jullie shop doen, net als voorgaande jaren?

O ja, natuurlijk wil ik nog even zeggen dat het helemaal top is dat jullie weer met deze super freakaktie komen!

Ook dit jaar weer een erg mooie actie van vuurwerkland Steenbergen.
Staan alle artikelen al op de site of moeten er nog dingen bijkomen?
Ben benieuwd of jullie het China by night pakket verkopen dit jaar en of het anders mogelijk is een karton te bestellen via de mail.
Ook zie ik op jullie site de salute cake 1 in shock staan. Deze mag toch niet meer verkocht worden? Of is dit nog over van vorig jaar?

De Salute Cake 1 mag zeker nog verkocht worden, volgens Schuurmans is dit item niet gewijzigd dus ik ga er van uit dat deze ook dit jaar weer keihard zal zijn! De leverbaarheid van de China by Night zal ik even moeten nakijken, indien je hier geïnteresseerd in bent kan je het beste even mailen dan gaan we kijken wat er mogelijk is.

He Ramon, ik zag dat tot 1 december mét korting kan bestellen. Maar kan je dit ook in jullie shop doen, net als voorgaande jaren?

Onze showroom is dit jaar open vanaf zaterdag 7 december, indien je graag de bestelling via www.vuurwerklandfreaks.nl in de winkel wilt plaatsen kan je het beste even een mail naar ons sturen zodat we dit kunnen regelen en een afspraak kunnen maken! :)

Ramon, ontzettend bedankt voor deze top actie.
Veel plezier en succes toegewenst alvast.

Hele mooi assortiment weer hoor. Mooie prijzen en leuke kortingen. :cool:

Echter ik vraag me nog af, worden er nog meer producten toegevoegd de komende tijd?
Zo ja, dan wacht ik nog even met bestellen.

(Graag zou ik de Royal Golden Power bij jullie bestellen ) :D

Ik wens jullie veel succes de komende tijd, tot in de showroom!:)

Hele mooi assortiment weer hoor. Mooie prijzen en leuke kortingen. :cool:

Echter ik vraag me nog af, worden er nog meer producten toegevoegd de komende tijd?
Zo ja, dan wacht ik nog even met bestellen.

(Graag zou ik de Royal Golden Power bij jullie bestellen ) :D

Ik wens jullie veel succes de komende tijd, tot in de showroom!:)

Beste Vuurwerkkoning,

De Golden Power is door Royal speciaal voor enkele winkels op de markt gebracht en hierdoor maar beperkt op voorraad, wij zullen deze box niet gaan verkopen. Verder is ons assortiment zo goed als volledig, mocht er nog iets wijzigen dan zal ik dat uiteraard bekend maken! :)

Fijne avond verder!

Freakactie verlengd tot en met 8 december!

Beste Liefhebbers,

Afgelopen week hebben wij meerdere emails en berichten ontvangen waarin aangegeven wordt dat nog niet iedereen zijn definitieve keuze voor dit jaar heeft kunnen maken. Aangezien wij jullie hier graag in tegemoet willen komen is er besloten om de freakactie van 2013 nog met één week te verlengen tot en met 8 december 2013.

Wacht dus niet te lang en profiteer alsnog van 30% extra korting op het gehele assortiment met kortingscode: freak2013 (alleen geldig op www.vuurwerklandfreaks.nl)

Met vriendelijke groet,

Ramon
Vuurwerkland Steenbergen

Actiewebsite: www.vuurwerklandfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan