Vuurwerkland Capelle: vuurwerk van de toekomst!

helena

VWC lid
Ken je deze al?

www.grootvuurwerk.nl

Het vuurwerk van de toekomst, dat koop je bij Vuurwerkland Capelle in Capelle aan de IJssel. Vuurwerkland heeft het grootste assortiment knal- en siervuurwerk van Nederland. Vuurwerkland bestaat al meer dan 10 jaar en is hiermee het betrouwbaarste adres om jouw jaarlijkse vuurwerk te kopen. Bekijk & bestel alle producten op je gemak online via grootvuurwerk.nl en haal je vuurwerk op bij Vuurwerkland Capelle in Capelle aan de IJssel.

Nieuwsgierig? Kom langs in onze winkel of bekijk het assortiment online.

VUURWERKLAND CAPELLE

Poolvosweg 105
2901 BM Capelle aan den IJssel
T 010-4502333

Tot ziens!

Erger nog: dit zijn teksten uit de folder:

10 x 36 schots cake!
kruitinhoud 4536 gram
gewicht 25.000 kilogram
10 x 36 schots cake! 25 Kilo aan Kruit! 5 Minuten geweld! :bonk:

kruitinhoud 1150 gram
gewicht 0.000 kilogram:bonk:

Extra grote knalrol
kruitinhoud 0 gram
gewicht 9.700 kilogram:bonk: (dat moet een mooi ding zijn)

Zeer aardige eigenaar, heeft op z'n vrije kerstdag mij nog gebeld om het 1 en ander te regelen. Top service hoor! :wink:

Merkwaardig dat de webshop 1 december open zou gaan en ik vervolgens op 1 december kijk en dan staat er : 'Het is niet meer mogelijk om in deze webshop te bestellen dit jaar, we zien jullie graag terug op 29,30 en 31 december in de winkel.'

Toen ging ik op de website kijken van 'wwww.grootvuurwerk.nl' en die functioneerd amper tot niet op mijn telefoon en heel slecht op de pc. Ook zijn de prijzen hoger dan de advies prijzen. Jammer, vorig jaar had ik hele goede ervaringen met deze winkel. De eigenaar was zeer vriendelijk en verleende goede service! Kreeg nog zelfs wat gratis extra erbij..

als ik de shop zo is bekijk dan denk ik dat de beste man grootheids waanzin heeft. De mooiste acties en alle nieuwe producten voor de scherpste prijzen. Je klikt op acties en die zijn er niet alle nieuwe producten is ook een heel ruim begrip maar valt over te discuseren en de prijzen zo scherp ist ook weer niet. Nu zal de man vast de beste bedoelingen hebben maar als ik dit zie haak ik al af terwijl het gewoon mooie spullen zijn die er tussen zitten das best jammer.

De product omschrijving op de site bij siercakes 16 harde knallen 36 harde knallen 100 harde knallen. Sier vuurwerk gaat tegenwoordig alleen maar op de knal niet meer om een goud palmpje of een ander gekleurd bloementje ?

als ik de shop zo is bekijk dan denk ik dat de beste man grootheids waanzin heeft. De mooiste acties en alle nieuwe producten voor de scherpste prijzen. Je klikt op acties en die zijn er niet alle nieuwe producten is ook een heel ruim begrip maar valt over te discuseren en de prijzen zo scherp ist ook weer niet. Nu zal de man vast de beste bedoelingen hebben maar als ik dit zie haak ik al af terwijl het gewoon mooie spullen zijn die er tussen zitten das best jammer.

De product omschrijving op de site bij siercakes 16 harde knallen 36 harde knallen 100 harde knallen. Sier vuurwerk gaat tegenwoordig alleen maar op de knal niet meer om een goud palmpje of een ander gekleurd bloementje ?

Ja echt een belachelijke site. Het vuurwerk in NL is al zo duur. Maar deze eigenaar doet daar nog even een schepje bovenop!

duur en z'n website loopt voor geen meter iedere x vast op plus minus 11 pc's denk dat die website het goedkoopste moest:D

duur en z'n website loopt voor geen meter iedere x vast op plus minus 11 pc's denk dat die website het goedkoopste moest:D

Zie je wel vaker bij winkels die vuurwerk willen of moeten verkopen om de jaar omzet beetje op pijl te houden. Niks met liefhebberij of dergelijke te maken. Is niet erg ik ga er niet vanuit dat een albert heijn zoveel passie heeft voor brood dat ze daarom een brood afdeling hebben. Iedereen moet gewoon ze poen verdienen hoe die het doet moet hij weten. Alleen liefhebbers zullen deze winkel links laten liggen de gewone man die een vuurwerkje af wil steken loopt hier wel naar binnen en zal hier wat kopen.

Vind dit wel een gemiste kans en ik hoop dat de beste man van deze winkel dit niet als een belediging op wil vangen maar meer ziet als tip om in de toekomst wel in de smaak te vallen bij de liefhebbers. Het assortiment zelf is niet slecht dus de basis is er al zou ik zeggen alleen de opbouw er omheen mist gewoon een hele hoop!

Mocht meneer nog een baantje over hebben dan wil ik wel langs komen :D hahah Maken we er een mooi pyrohonk van! Met echte prijzen en aanbiedingen!

Back
Bovenaan