Vuurwerkhobby eindigt anno 2017? :o

Nou dat lijkt me niet slim om te verbieden,
Mensen leggen dan een 8 inch salute bij de politievoordeur bijv.
Dat soort acties krijg je dan, of dat we om 12 uur molotovs gaan gooien naar elkaar :D
Leuk he politie? Vallen er tenminste elk oud en nieuw 20000 doden in nederland :D
Beter he dan die paar blinde oogjes per jaar, doordat mensen knutselen, of zich
niet aan de veiligheid regels houden/geen bril op hebben.

Sinds wanneer bestaan er dan 8 inch salutes?

In india schieten ze zelfs 24" salutes en groter.
(Lees en kijk maar eens na Pasfire)
Gelukkig is het in de illegale handel ietsje minder zwaar.
Maar extreme maten bestaan wel degelijk.

Ik denk dat we 2017 niet eens halen. Volgend jaar komt de cobra 10 uit...250 gram... Ik zeg begin 2016 wordt het algehele verbod op de agenda gezet in de politiek.

Ik denk dat we 2017 niet eens halen. Volgend jaar komt de cobra 10 uit...250 gram... Ik zeg begin 2016 wordt het algehele verbod op de agenda gezet in de politiek.

Doe is niet zo negatief man,alsof het iets uit maakt dat er nog een 250 gr knaller bij komt.Het probleem is niet die knaller maar de gene die hem koopt en er mee sloopt.
En dan doet de bekendheid van een knaller er ook niet toe.
Daarbij is dit ook een illegalen knaller in het land van herkomst dus ook een probleem van hun.

alsof het iets uit maakt dat er nog een 250 gr knaller bij komt.Het probleem is niet die knaller maar de gene die hem koopt en er mee sloopt.
En dan doet de bekendheid van een knaller er ook niet toe.
Daarbij is dit ook een illegalen knaller in het land van herkomst dus ook een probleem van hun.

Je hebt helemaal gelijk, vandaar dat ik zo realistisch (wat jij negatief noemt) ben :wink:

Back
Bovenaan