Vuurwerkgod

moontan

VWC lid
Ook het heilige vuurwerk wat ons dag in dag uit zo blij maakt heeft een god.
In het volgende filmpje wordt de heilige Vuurwerkgod aanbeden.
Wellicht komen we deze god ooit nog tegen als we moeten verschijnen op de eeuwige vuurwerkvelden

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik sluit mij onmiddelijk aan. Moontan, kun jij eens kijken of er een vuurwerkkerk in omgeving Amsterdam is? Dan ga ik nog snel even een offer brengen :cool: :D

Ik sluit mij onmiddelijk aan. Moontan, kun jij eens kijken of er een vuurwerkkerk in omgeving Amsterdam is? Dan ga ik nog snel even een offer brengen :cool: :D

Off topic: hahahahaha:p:p
Nederland heeft nog geen afdeling, zullen wij die oprichten?
En een toepasselijke naam bedenken? Youth for Fireworks? :p

hey dat is een goede!!!! uit geloofsovertuiging vuurwerk afsteken. Dan kan in 1 klap de overheid niks meer doen.

moslims doen het met het handje schudden, de rokers met het roken en wij met het vuurwerk!
strak plan lijkt me zo!

ps moontan zijn wij hier niet bij geweest??bij fallas had je ook zo iets.

hey dat is een goede!!!! uit geloofsovertuiging vuurwerk afsteken. Dan kan in 1 klap de overheid niks meer doen.

moslims doen het met het handje schudden, de rokers met het roken en wij met het vuurwerk!
strak plan lijkt me zo!

ps moontan zijn wij hier niet bij geweest??bij fallas had je ook zo iets.

Klopt Ruben tijdens Fallas, op de laatste avond bij de Cabalgata del Fuego
Met die optocht van dansers met vuurwerk.

Geinig, dit feestje van de duivels (Ball de Diables). Als je hier meer van wil weten, moet je Jeroen (Engrealat op FPM) even pmen, dat is een ex-Hagenees, die lid is van het clubje.:devil:

De naam van onze vuurwerk (God )is Sint Barbera.
zij is de bescherm heilige bij onweer brand en gevaarlijke beroepen
zoals die van mijnwerkers scherp schutters kanonniers
soldaten en brandweer lieden ooit was er een pyrotechnische vereniging barbera
de gedenk dag is 4 december:blink:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan