Vuurwerkehv movie topic!

Shellman

VWC lid
Beste mede fanaten,

In dit topic zullen de filmpjes van 'vuurwerkehv' voorbij komen. Het gaat hier om nieuwe filmpjes en ouwe filmpjes, van alles wat en voor ieder wat. :)
Wat jullie kunnen verwachten?:

- Blokken
- Shells
- Product filmpjes consumenten vuurwerk
- nieuwste knallers
- doorlont projecten
En nog veel meer!

We starten met een klapper, de o zo mooie zink 901!

Enjoy en tot de volgende!

ALAAAF! (Carnaval begint tenslotte vandaag:D)

En daar zijn we weer! De woensdag is weer aangebroken, dus dat betekend weer bijna weekend!! :cool:
Hier een heerlijk blok(je), waar je lekker van kan genieten en laat dat weekend maar komen!

Op naar de volgende, houdoe en bedankt!

Abonneren mag altijd! :p

En we klappen gewoon even door! Hier een mooie 3" cilinder shell uit Italië.

Fijne avond nog en tot morgen, dan gaan we 'klappend' het weekend in! :d

Houdoe en de groeten!

Ja, ja mensen, het is WEEKEND!!! :cool: Zoals ik gister al zei; We gaan knallend het weekend in!
En dan gaat helemaal goed komen met het volgende filmpje, hierin zien jullie twee 100.000 klappers!
De eerste is van Original fireworks en de tweede van Xplode, mis alleen de eerste vijf seconde van het filmpje. Maar desalniettemin, kijk en geniet!

Fijn weekend allemaal en niet te gek he, dat ik er niks ven heur. ;)
Houdoe, de groeten en tot de volgende!

Het 18:00 project mag hier uiteraard niet ontbreken! Hopelijk vinden jullie het wat, ik zal dan ook graag willen weten wat jullie ervan vinden. Dus tips zijn zeer welkom! :D
Neem wel in acht dat er wat vonkoverslag heeft plaatsgevonden, hierdoor was de opbouw eruit en ging het iets sneller dan dat de bedoeling was. :(

Shietlijst:

- 1x warrior collection (Original fireworks)
- 1x Loki C (thor)
- 2x Palm asorrtiment 16 schots (original fireworks)
- 2x After glow (herlat)
- 1x MOD AT Tiger tail (thor)
- 2x Hydra (thor)
- 1x Mc whistle (herlat)
- 1x Crackling whistle (original fireworks)
- 2x Lynx (thor)
- 1x Crackling chrysanthium (original fireworks)
- 6x Nitrate cake (herlat)
- 2x Mjolnir (thor)

De groeten en tot de volgende.

Mooi filmpje met die pijltjes! denk de 902 ;) Dat is trouwens de enige die ik dit jaar niet live heb gehoord.

Haha ja die wist niet wat er ging gebeuren, was goed mooi! Het ging nog even door met wat woorden er achteraan, maar dat heb ik er maar even uitgeknipt. ;)

Het is hier te rustig geweest, tijd voor een mooie knaller!
3" thunderstorm (xplode) fijne en leuke dingen en geven een lekkere dreun. :)

Hierbij een al wat ouder filmpje, maar dat mag de pret niet drukken. :)
Bijna alle potten die gebruikt zijn komen van Zena af.

Enjoy!

Een goedemorgen, de volgels fluiten buiten dus is het een mooie dag voor een nitrate cake van Herlat. Het zijn er vier tegelijk en wel de oude versie. Dus zonder paarse mine.

Enjoy en tot de volgende! Iedereen een fijn en lang weekend toegewenst.

Iedereen weer lekker aan het werk of naar school, lekker van het lange weekend kunnen genieten. Dan wordt het weer tijd voor een video, om de week knallend te beginnen. De chain 500 van chooet, niet de beste chain die er is (naar mijn mening) maar wel een leuke voor erbij. Mocht je meer video's willen zien, abonneren mag altijd. ;)

Een nieuwe dag van een nieuwe week, dus tijd voor weer een video. Hydra thor, al een aantal jaar een must have, mooie lekkere burst, met goed grote boeketten. Dus echt een aanrader voor iedereen.

Weer een nieuwe week, wat gaat de tijd toch hard. Want we zijn al over de helft!! :) Dus hierbij de thunderking een goede signaal pijl, met de juiste prijs kwaliteitverhouding.

Back
Bovenaan