Vuurwerkdode stak het zelf aan

nogmaals, je weet niet hoe het gebeurd is en of het met een shell is gebeurd. Tenzij er inmiddels meer info is.
greetzz

Ja maar als je zomaar shells gaat schieten zonder je er in te verdiepen dan vraag je om problemen.
De meeste denken dan ah lekker lang lont maar weten dan niet dat het om quicfuse gaat.

Zelfs al hangt er 3 meter visco aan, nooit met je hoofd over de buis hangen bij het inladen of als hij erin zit lijkt me toch vrij logisch? Daarvoor hoef je je denk ik niet te verdiepen in de materie. Dat is zo ongelooflijk logisch.... spijtig genoeg zijn sommige mensen dom en daardoor onvoorzichtig. Kwa handelingen bestaan er niet veel dingen die zo simpel zijn als een shell schieten vind ik.

Wat voor vuurwerk het ook is geweest............. je moet er altijd verantwoord en bewust mee om gaan! Vuurwerk is en blijft mensenwerk. Ga er bewust en veilig mee om. Als freak klinkt het misschien gek, maar elke jaarwisseling prijs ik mij gelukkig dat ik alle ledematen nog heb en ongeschonden het nieuwe jaar ik kan gaan!!!!!!!

Zelfs al hangt er 3 meter visco aan, nooit met je hoofd over de buis hangen bij het inladen of als hij erin zit lijkt me toch vrij logisch? Daarvoor hoef je je denk ik niet te verdiepen in de materie. Dat is zo ongelooflijk logisch.... spijtig genoeg zijn sommige mensen dom en daardoor onvoorzichtig. Kwa handelingen bestaan er niet veel dingen die zo simpel zijn als een shell schieten vind ik.

Heb je gelijk in maar blijkbaar is het toch niet zo vanzelfsprekend dan we denken.

Je moet sommige filmpjes van shells schieten door amateurs eens bekijken, diep triest wat je soms ziet.
De ene shell is net gelanceerd en ze laden de mortier meteen op nieuw, liefst met een paar man om zo'n mortier gaan staan.

Je moet sommige filmpjes van shells schieten door amateurs eens bekijken, diep triest wat je soms ziet.
De ene shell is net gelanceerd en ze laden de mortier meteen op nieuw, liefst met een paar man om zo'n mortier gaan staan.

Als je die Duitsers soms ziet schieten op Youtube.... TheOftler enzo.... shells inladen door de hele arm in de buis te steken... meteen herladen zoals je zegt... die kerels verzieken het voor iedereen.

Back
Bovenaan