Vuurwerkbunker

maxwell96

VWC lid
Ik weet niet of dit de juiste plek is voor deze topic, maar is het toegestaan om zomaar een bunker van binnen te bekijken?

Je moet eerst een vergunning aanvragen, en met brandblusser in de hand eerst door een sluis waar gecontroleerd wordt of je geen explosief of brandbaar materiaal op je draagt voor je je brandwerende pak aankrijgt om de bunker te betreden.

:D

Neuh, mag gewoon, zijn voor zover ik weet geen regels voor zolang een gezaghebbende je er binnenlaat. Als je er maar niet rookt :D

Het zal me niks verbazen dat er regels voor zijn hoor. Je leeft namelijk nog altijd in Nederland haha.
Als ik jou was zou ik gewoon eens langs gaan en vragen of het mag, vaak vinden ze het wel leuk.

Volgens vuurwerk besluit alleen personeel wat in de winkel werkt en controlerende instanties.

Ik ben in vijf vuurwerkwinkels geweest. Twee hiervan (Vuurwerkland Outlet an Rijwielzaak Giezen) vonden het wel goed, twee andere (Welkoop en CIGO Vinkhuizen) willen geen consumenten in de bunkers en de vijfde (Rijwielzaak Hamstra) had nog geen vuurwerk in de bunkers.

Back
Bovenaan