Vuurwerkbon

Jacob

VWC lid
Wie heeft er ervaring met de vuurwerbon? Hoe gaat het in zijn werk?
Krijg ik na bestelling / betaling de bonnen thuisgestuurd?
Als ik via de web winkel ga bestellen. Kan ik dan de vuurwerkbonnen
dan ook gebruiken?
En tot slot. Kan ik het hele jaar door vuurwerkbonnen kopen?
Als dat zo is kan ik een mooi spaarpotje aanleggen :D

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Gr,
Jacob

IK heb 2 jaar geleden een vuurwerk bon gehad. Ik bestelde nog voor de eind datum van de verkoopactie en ik kreeg gewoon die actie artikel. En hoefte geen cent bij te leggen.

En vuurwerkbonnen het hele jaar kopen weet ik niet, hangt van winkel af volgens mij.

Ik heb hier ook ene bon liggen en die heb ik toch al een paar 2 jaar en die is nog goed tot 31 dec. 2012, 4 jaar dus.

Ja, het is mogelijk om het hele jaar vuurwerkbonnen te kopen daarvoor verwijs ik je naar www.vuurwerkbon.nl

Als je daar een bon of bonnen koopt voor een X aantal bedrag moet je die eerst betalen via IDeal als het goed is of Mastercard enzo.. als je dan heb betaald krijg je deze bonnen thuisgestuurd.

Je kan ze gebruiken in de webshop van www.DEvuurwerkwinkel.nl of www.vuurwerkconcurrent.nl , als je dan bestelling heb staat er rechts betalen, en onderaan in het midden staat Kortings code's ( zoiets als dat was het ), dan vul je die daar in, dan word de korting van je totaal bedrag afgetrokken, en dan kan je een datum kiezen voor het ophalen van je bijstelling, bij je locale dealer..

TIP: als je via deze bonnen in de webshop koopt, NEEM dan WEL de bonnen mee als je je vuurwerk gaat ophalen anders krijg je het vuurwerk niet mee naar huis, het gaat op vertoning van je vuurwerkbonnen

Je betaald nog wel €0,01 euro in de voorverkoop!
Anders heeft de winkel niet de juiste gegevens enzo...
(TIP: kijk eens op de website van devuurwerkwinkel.nl en klik dan eens op vuurwerkbonnen)

Back
Bovenaan