Vuurwerkbomgooier heeft 17 mortieren in huis

DW2000

VWC lid
De politie heeft twee mannen opgepakt die woensdagnacht een vuurwerkbom hadden gegooid voor een winkelpand in Noordwijk. De twee raakten daarbij gewond en ook het pand raakte beschadigd.
Toen de politie donderdag in het huis van een van de twee ging kijken, aan de Bomstraat, werden daar 17 mortieren gevonden. Deze zijn in beslaggenomen. Dat liet de politie weten.
bron

Nu ze zijn mortieren in beslag hebben genomen zal hij die andere shell's ook wel op de grond afsteken:P

Zolang het mortieren zijn is er niks gevaarlijks aan toch? of zijn doodnormale buizen tegenwoordig ook al verboden om in huis te hebben? :D

Voor de rest natuurlijk wel kwalijke zaak dat ze met explosieven in een winkelstraat bezig zijn.

volgende keer zie je in een artikel zeker staan:
man aangehouden met zwaar vuurwerk uit Italie (bommen) aan de cobrastraat :bonk:

Uit de tekst heb ik kunnen opmaken dat dit de vangst is:
25q3qmx.png

Nice job police! :bonk::cry::frusty:

Hey, eerst de plaats waar mijn vader gewoond in het nieuws (Twello) en nu de plaats waar ik woon in het nieuws (Noordwijk).

Jammer dat de berichtgeving niet zo leuk is.

Voor zover ik het kan bedenken zijn er in de bomstraat nagenoeg alleen maar winkels en nauwelijks woningen, dus ik denk niet dat het adres van de daders werd vermeld.
Wel een stelletje malloten zijn het om zoiets te flikken terwijl het strand 200 meter verdrop is, maar nu zitten ze in ieder geval op de blaren :)
Over de media heb ik wederom geen goed woord over, misschien moet er iemand maar eens landelijk vertellen wat mortieren precies zijn ?

Back
Bovenaan