vuurwerkadvertenties opvallend

davidh

VWC Meteoroloog
Vroeger kende we de bekende Bex reclame in de krant:

bexp.jpg

Tot mijn verbazing zag ik vanochtend in de Telegraaf een Alpeco advertentie...nog nooit gezien..:blink:

alpeco.jpg

:D

Ja klopt Alpeco adverteerde wel vaker in de telegraaf. Ze deden voorheen ook via Google adwords reclame maken.

Het is voor Alpeco zeker makkelijker en goedkoper om een advertentie in de krant te zetten dan het up to date houden van hun website. Jammer want ze verkopen toch mooi spul.

Haha ik zal je vertellen, ik zag het 10 minuten geleden ook! Lekker aan het lunchen, Telegraaf erbij (lees ik nooit), zie je gelijk een advertentie van Alpeco ertussen staan! Wel leuk, maar of het ook echt daadwerkelijk mensen zal trekken?

Vorig jar wel een brochure van Marfa Fireworks nu FireworksshoppingCenter in de bus gekregen.
Zal wel eens scannen dalijk.

als je er goed bij nadenkt dan is het vrij gek.
In Nederland mag je geen illegaal vuurwerk hebben en een krant adverteert (eigenlijk een winkel)ermee.
Wel handig natuurlijk van die belgen, maar dat het kan verbaast me meer.
ach ja, ik doe er verder niets mee dus wat de rest van Nederland ermee doet zal me worst wezen ;-)
greetzzz

Zag ik vorig jaar ook al een paar keer voorbij komen in de Telegraaf. Volgens mij ook een aantal van OF, maar dat weet ik niet zeker meer.

Back
Bovenaan