Vuurwerkaanslag op politiebureau Hoensbroek

Babiloot

VWC lid
HOENSBROEK (ANP) - Een ruit van het politiebureau in het Heerlense stadsdeel Hoensbroek is dinsdag rond 17.00 uur beschadigd geraakt door vuurwerk. Volgens de politie ging het om een gerichte actie waarbij het vuurwerk tegen de ruit aan werd gezet en opzettelijk tot ontploffing werd gebracht.

Dat blijkt volgens een woordvoerder uit verklaringen van getuigen. "Het was een flinke klap", aldus de woordvoerder. Door de explosie sneuvelde de buitenste ruit van het dubbel glas en raakte meerdere lamellen ontwricht. Op het moment van de explosie waren er volgens de woordvoerder geen agenten in het bureau aanwezig.

Bron: anp

De definitie van aanslag: Een aanslag is een misdrijf met als doel een persoon van hoge status te vermoorden.

Om het verhaal extra dramatisch te maken zetten ze er maar in dat de lamellen ontwricht
zijn haha.:bonk:

De definitie van aanslag: Een aanslag is een misdrijf met als doel een persoon van hoge status te vermoorden.
1
manier van raken van de toetsen: de aanslag van de pianiste
2
slag op een toets: 250 aanslagen per minuut
3
het plaatsen tegen de schouder: met het geweer in de aanslag
4
dat wat zich heeft afgezet: de aanslag in de ketel
5
poging tot moord of verwoesting: een aanslag plegen
6
het vaststellen van het bedrag van de belasting

Je kunt het bagatelliseren, maar dit gedrag is toch de waanzin ten top?

Er is totaal geen respect meer, ik vraag mij af waar dit vandaan komt, ik ben echt niet roomser dan de paus maar een raam opblazen van een politie bureau is nog nooit bij mij opgekomen toen ik jong was.

De reinste waanzin dit, als je dit in je hoofd haalt dan spoor je toch gewoon niet?

In Roermond hebben niet Nederlandse jongeren vuurwerk in hun eigen jongerencentrum afgestoken :bonk:hierdoor ontstond er brand.

Hierna bedachten ze zich om de brandweer dan ook maar te bekogelen en het kunstgras van het Cruijf court.

Te gek voor woorden gewoon.

In mijn ogen knuppelen en pepperspray erop, gelijke monniken gelijke kappen!!

Back
Bovenaan