Vuurwerk winkels om en nabij Gronau

Cristaline

VWC lid
Ik vroeg mij af of iemand enkele tips kan geven met betrekking tot vuurwerkshops om en nabij Gronau. Ben van Vuurwerk Langenberg op de hoogte, maar that's it.

Alvast bedankt!

Bedankt! Vraagje: Zijn er ook nog zaken die echt ander spul verkopen dan de aldi en lidl collecties? Of zijn er over het algemeen weinig vuurwerkzaken in en omstreeks Gronau die andere merken verkopen?

Bedankt! Vraagje: Zijn er ook nog zaken die echt ander spul verkopen dan de aldi en lidl collecties? Of zijn er over het algemeen weinig vuurwerkzaken in en omstreeks Gronau die andere merken verkopen?
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?41948-Winkel-vuurwerk-overzicht-rond-Kleve-Emmerich-am-Rhein-en-wat-dieper-Duitsland-in

kijk even in dat topic staan veel supermarken en bouwmarkten enz in die vuurwerk verkopen alleen je moet even kijken als dat in die omgeving ook zit kwa winkels

je hebt euregiofeuerwerk in Alstätte(maar hebben ook winkels in andere plaatsen en je hebt e&r feuerwerk die hebben meerdere winkels waaronder in Alstätte en ook recht tegen over terhuurne (buurse) en dan nog een aantal zie hun site

Zijn inderdaad redelijk wat winkels in de buurt, ook zeker met ander spul dan de lidl en aldi.

Zijn er al winkels waar het nu te halen is eigenlijk? Een vriend wil niet in de drukte de laatste dagen

Zijn er al winkels waar het nu te halen is eigenlijk? Een vriend wil niet in de drukte de laatste dagen

Neen, in Duitsland gelden dezelfde regels als in Nederland. Afhalen 28, 30 en 31 december.

Wil je geen drukte, rij dan 20 minuten Duitsland in. Bijvoorbeeld Heek, heeft een Aldi, Lidl en Posten Borse. Of nog iets verder, Metelen met een Netto en een Aldi.

Even op google maps kijken, en je komt er wel uit!

Supermarkten in Gronau: Aldi, Lidl, Edeka, Penny, Netto, Sonderpreis, Hagebau, Kodi, Vortkamp
Winkels omgeving Gronau: Langenberg, Euregio, AR-Feuerwerk
Winkels omgeving Bad Bentheim: Pyro Depot, FWS Feuerwerk, ER-Trading

En dan mis ik der waarschijnlijk nog genoeg hahaha

Back
Bovenaan