vuurwerk winkels in Brussel

baassie123

VWC lid
Ik heb een vraag, zijn er vuurwerk winkel(s) in Brussel te vinden? Ik lees genoeg over baarle hertog en Maaseik enzo, ik heb kort gezochtop t forum en niks gevonden, en ik geef toe ik was lui om verder te zoeken. Weet iemand misschien iets over winkels daar? want ga er binnenkort naartoe

Ik ben vorig jaar met school in brussel geweest en daar in een aantal zaken naar vuurwerkwinkels gevraagd, en in brussel hebben ze die niet meer. ik had geloof ik wel een site gevonden maar dat was alleen op afspraak en een soort groothandel geloof ik.

oké, bedankt voor de info. Zoiets dacht ik al maar vragen kan geen kwaad. Ik ga binnenkort ook met school er naartoe.

Er zijn in brussel centrum zeker wat winkels met vuurwerk!!! echter kan ik niet zeggen waar precies. Wat ik wel weet is dat ze abnormale prijzen vroegen. Er waren 2 winkels die vuurwerk verkochten. Deze winkels waren feest/carnaval winkels. Ze verkochten maskers, clownpakken en dergelijke. Maar ook vuurwerk. Er bevind zich 1 in de buurt van het grote plein van Brussel. Loop op geluk zou ik zeggen!

Dat heeft me hoop gegeven. Ben toch maar even gaan zoeken op google.
Ben deze tegengekomen: http://www.dees.be/pages/sub/72796/Groot_vuurwerk.html
Ergens in het centrum als het goed is. Maar ik ben nog verder aan het zoeken.
Ben trouwens nog geen 18, dus kan waarschijnlijk alleen binnen kijken, als ik er kom zal ik uiteraard (als het mag) wat foto's maken of zelfs een videotje om hem te delen.

Back
Bovenaan