Vuurwerk winkel in Duitsland bij de Groningse grens?

Flashbot

VWC lid
Wie weet een goeie vuurwerkwinkel bij de Duitse grens van Groningen?
Ik ben vorig jaar voor het eerst naar de Lidl/Aldi geweest in Warsingsfehn.
Dit ligt iets boven Leer. Maar ik wil ook wel eens naar een 'echte' vuurwerkwinkel gaan. Weet iemand een mooie/goeie in de buurt van Leer/Warsingsfehn?

Bunde zelf ? Heb je de ald/lidl/action op 100M lopen van elkaar. Anders even doorknallen naar Leer daar heb je de Familamarkt waar veel verkocht wordt of je duikt daar de stad of is het dorp ? in daar heb je meerdere winkels.

In leer heb je ook een winkel genaamd wassersport of iets in die trend (zit in het centrum) dat is een echter vuurwerk winkel zeg maar. Is een winkel in schietsport artiklen en heeft een blauw wit logo naar wat ik nog weet (5 jaar geleden voor me).

De action heeft ook vuurwerk? Beetje Aldi/Lidl gevallen of ook groter?

In ieder geval heel erg bedankt. Zal eens kijken bij Waterborg.

Ik heb even contact gehad met Waterborg en gevraagd of ze ook een website hadden met vuurwerk er op, dit hadden/hebben ze niet. Heb toen nog gevraagd of ze een folder hadden. Ook dat hebben ze niet. Wel zij de beste man te zeggen dat ze een groot assortiment hebben. Maar ja, wat de prijzen zijn weet ik dus niet.
En ja, ik blijf toch een Nederlander, en die gaan voor de laagste prijzen.
Dus... mijn vraag, is er iemand die weet of er naast deze winkel in Leer nog een andere 'echte' vuurwerk winkel is die wel een webshop cq folder hebben?

Back
Bovenaan