Vuurwerk Wijnandsrade 23-04-2011

pyrogrammer

VWC lid
Ik vond het raar dat dit showtje niet in het forum voorkwam.
Ik hoop dat het vanavond doorgaat, en weer kan genieten van 15 minuutjes spektakel. In Wijnandsrade (in de buurt van Nuth en Voerendaal) organiseren ze altijd een week voor Koninginnedag een Koninginneviering. Nu zal er een DJ draaien in een zaaltje, en de avond wordt afgesloten met vuurwerk. Natuurlijk nog meer te doen!:p Is voor mij 5 minuutjes rijden en voor de sfeer hoef je het niet te laten.
Deze show zal ik met plezier filmen en weer online gooien.
Toch nog even afwachten of het doorgaat maar daar ga ik vanuit, ze organiseren het niet voor niets.
R.F.I. Pyro-Events schiet de show (verwacht met de hand).

Misschien nog een laatste zetje om ook te komen?

Het was een leuk avondje. Om half 10 kwam ik aan in Wijnandsrade en de crew van R.F.I. Pyro-Events zat lekker rustig op een bankje bij de vijver te kletsen. Droge humor maakte het gezellig:P De show is klein, maar voor Wijnandsrade blijft het een kunst. Zoals R.F.I. Pyro-Events zelf al zei, dat vroeger op nog een kleinere ruimte hier prof. vuurwerk werd geschoten. In Nederland is dit na Enschede niet meer mogelijk. Het is dus steeds opnieuw een geslaagde opdracht om hier geld voor in te zamelen. Kijk dus vooral niet naar de hoeveelheid maar naar de leuke effecten die eruit te halen zijn.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

_____
http://www.pyrospektakel.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan