Vuurwerk voorlichtingsvideo uit België (2005)

RedBaron

Pyroworld
Vuurwerk voorlichtingsvideo uit België (2005)

op mijn hardeschijf kwam ik daar net nog een oude voorlichtingsvideo uit 2005 tegen gemaakt voor de Belgische jeugd. Het is niet een typische Nederlandse voorlichtingsvideo waar alleen maar boe, bah, mag niet, gevaarlijk, of eng wordt gesproken.

Er wordt in deze video namelijk ook een beetje uitgelegd hoe vuurwerk werkt, wat de wetten en regels zijn. En of, wanneer, en hoe je vuurwerk veilig dient af te steken! :) In deze video gaat men verder een kijkje nemen in de keuken bij vuurwerkfabriek van der Nat. Gaat men bij Alpeco te raden wat er allemaal op een etiket moet staan. En wordt verder uitgelegd op het strand van Knokke-heist tijdens het vuurwerkfestival (luso uit Portugal) schoot toen daar) al daar hoe een vuurwerkshow in elkaar zit.

*klik* hier om de video te downloaden.

Zo kan het dus óók! Veel kijk plezier! :D

Leuk dat je hem hier neer heb gezet. Had hem al wel eens gezien en vond het een leuke docu. Bedankt voor het delen!

Bedankt Jack, ik vind het een heel leuk filmpje en het wordt door allemaal heel erg leuk in beeld gebracht. Ik zag op het filmpje nog een oude bekende verschijnen :cool:, en bij die bekende zag ik de Ricasa No.4 nog liggen, dat betekent dat het filmpje uit of voor 2007 is gemaakt.

@Edit : ik zie net dat jij 2005 er al bij had gezet.

Ik heb de video ook al eens gezien! Het is zeker een leuke video, zeer leuk als voorlichting voor basisschool onderwijs!

Groeten

Leuk filmpje.
Heb het ook als eens eerder gezien.
Maar die oude beelden uit de showroom van Alpeco...dat doet bij mij wel wat!
Die goede oude tijd. Weco pijlen cal.64 mm. Allemaal vergaane glorie.
Had toen samen met Vincent de ass.paketten van die pijlen nog samengesteld.
Heb mooie herinneringen aan die tijd!

En toen kwam die ***** chinees........( jankende smiley )

Back
Bovenaan