Vuurwerk Vlijmen

Over de producten ben ik ook niet 100% tevreden, maar dat zei ik ook niet, het is jammer dat ze alleen maar Wolff verkopen. Pakketten koop ik nooit omdat je veel en veel beter zelf wat cakes en/of fonteinen kan kopen. De service wat je al zei is inderdaad erg goed en ook afgelopen jaar was die weer top.

Voor zo'n grote winkel is het inderdaad jammer dat ze maar 1 leverancier hebben en dan ook nog niet eens alle lijnen. Ik zoek meestal wel een pakket uit met daarbij losse cakes.

Bij Vlijmen is dit jaar ook de Dynasty Collectie te verkrijgen, ze zijn de site aan het updaten met producten van Dynasty!

Bij Vlijmen is dit jaar ook de Dynasty Collectie te verkrijgen, ze zijn de site aan het updaten met producten van Dynasty!

Heb gelijk gekeken toen ik je bericht las, en inderdaad. Een erg goede zet als je het mij vraagt, Dynasty heeft altijd wel aantrekkelijke en unieke producten. Zal wel een tik zijn voor Top1Toys Vlijmen, die verkopen elk jaar Dynasty en hebben nu dus een concurrent dicht in de buurt die Dynasty én 4 andere collecties verkoopt. Ik zie wel dat de Silver Salute er niet in zit bij Vuurwerk Vlijmen... Dat is toch wel een van de potten van Dynasty die veel over de toonbank gaat.

Vroeger ging ik elk jaar even naar Vlijmen om daar wat boodschappen te doen, dit waren vooral kleine producten. Echter sla ik het dit jaar over de zogenaamde 'actie-prijzen' vind ik weinig aan.

Misschien moet de startpost even aangepast worden... De collecties voor dit jaar zijn:

Star collectie
Lidu collectie
Dynasty collectie
Maxxtreme collectie
Barely Legal collectie
Overig vuurwerk
Kinder vuurwerk

Ik had effe geinformeerd bij Vuurwerk-Vlijmen, en het blijkt dat het bij deze collecties en cakes blijft. (dus ook de Dynasty collectie). Dit komt omdat ze niet meer ruimte hebben in de bunkers. Er komt dus geen Silver Salute of andere cakes meer erbij. En ik zag dat de Shocks en andere kleine artikelen nu wel weer in prijs verlaagd zijn.

Ik had effe geinformeerd bij Vuurwerk-Vlijmen, en het blijkt dat het bij deze collecties en cakes blijft. (dus ook de Dynasty collectie). Dit komt omdat ze niet meer ruimte hebben in de bunkers. Er komt dus geen Silver Salute of andere cakes meer erbij. En ik zag dat de Shocks en andere kleine artikelen nu wel weer in prijs verlaagd zijn.

Ik zou zeggen gooi er een product van de Maxxtreme of Lidu collectie uit zoals de X-ray of de Elements, dit zijn 2 exact dezelfde potten, en gooi op die plek de Silver Salute erin. Bij Vlijmen mist het toch aan een knalcake, behalve de Burst duo, maar die moeten per 2 gekocht worden, en dan haken sommige mensen af.

(...)Zal wel een tik zijn voor Top1Toys Vlijmen, die verkopen elk jaar Dynasty (...)

Top1Toys Vlijmen is dit jaar overgestapt naar Katan. Best jammer, want hun Dynasty-collectie was een stuk groter dan nu bij Vuurwerk Vlijmen. Idd had de Silver Salute er wel bij mogen zitten, maar verder hoor je mij niet klagen.

ik heb gezien dat de site is geüpdate maar nu staat er helemaal geen vuurwerk meer weten jullie hoe dat zit komt dat pas op 1 december weer of zijn er problemen?

De site gaat elk jaar om 1 december online, zoals ze aangeven zal dat dit jaar ook zo zijn.

ik hoop dat ze dit jaar ook weer mooie vuurwerk producten bij krijgen. want de producten van vuurwerk vlijmen vond ik in 2014 erg goed!
wanneer zouden hun nieuwe producten op de site staan?

Promoot & Win

Spelregels Promoot & Win actie

•Deel & Like de Facebook pagina van Vuurwerk-Vlijmen.nl
•Promoot als beste onze Facebook Vuurwerk-Vlijmen.nl
Tip! Bezoek onze vuurwerkshow op 21 december 2014 17.00 uur op industrieterrein het Hoog te Nieuwkuijk. Deel jouw moment van de show met foto's en filmpjes.
•De actie duurt tot en met vrijdag 26 december 2014 23:59 uur.
•De winnaar van de Promoot & Win actie wordt bekend gemaakt op 27 december 2014
•De prijs t.w.v. € 250,00 kan opgehaald worden op maandag 29 december 2014.

http://www.vuurwerk-vlijmen.nl/promoot-win1

Bijlagen

• 2014_11_13_flyer_vuurwerk_vlijmen-2.jpg
    2014_11_13_flyer_vuurwerk_vlijmen-2.jpg
    226,2 KB · Weergaven: 0
Back
Bovenaan