Vuurwerk Vlijmen

moontan

VWC lid
Graag wil ik de volgende winkel onder jullie aandacht brengen:
Vuurwerk Vlijmen.
Bezoekadres: Nassaulaan 107, Vlijmen
Emailadres: [email protected].
Telefoonnummer: 073-5113840
Website : http://www.vuurwerk-vlijmen.nl/

Assortiment/Vuurwerkcollecties

X-treme collectie
Star collectie
Lidu collectie
Overig vuurwerk
Kindervuurwerk
500 grams cakes
Cadeaubonnen

Vuurwerk-Vlijmen.nl is een nieuwe onderneming op een bekend vuurwerk verkooppunt in Vlijmen. Het bedrijf wordt gerund door twee nieuwe, ambitieuze ondernemers met een geheel eigen visie op het verkopen van vuurwerk. Klanttevredenheid staat centraal in hun visie. Daarom bieden zij u als klant:

o Een ruim assortiment aan kwaliteitsvuurwerk.
o Voldoende gratis parkeerplaatsen voor de deur.
o Snel en makkelijk vanuit huis bestellen via internet.
o Medewerkers die u goed kunnen adviseren , zodat u krijgt wat u verwacht.
o Een zeer concurrerende prijs.
o Een fijne ervaring.

Vuurwerk Vlijmen hebben ieder jaar weer speciale acties bij aankoop van vuurwerk in de voorverkoop!

koop hier al 3 jaar op rij vuurwerk , en ook dit jaar kan ik het niet laten .
hier even de vele pluspunten van vuurwerk vlijmen :
1 zeer goede service .
2 de folders worden verspreid onder 230.000 mensen .
3 totale collectie van x-treme , star , lidu , barely legal .
4 hun showroom is gigantisch .
5 langste wacht tijd die mij daar is overkomen is 7 minuten , omdat ze met 5 balie's werken .
6 altijd eerlijk over hun producten , even een voorbeeldje : 'n klein ventje wilde samen met zijn vader de legale 100.000 klapper bestellen , en toen zei 'n medewerker dat hij totaal niet te vergelijken was met de illegale versie's .

Laatst bewerkt:
781.jpg

782.jpg

1e cake is de Break Down. 500 grammer voor 25 euro. 44 shots

2e cake is de Ultimate Force. 500 grammer voor 35 euro. 58 shots.

Beiden uit de Barely Legal collectie

767.jpg

Triple Hazzard

Prijs: 45,00EUR
Artikelnummer: 767
Omschrijving: Uniek! Een uitvouwbare 36 shots cake in stervorm. Maximale kruitvulling van maar liefst 500 gram!

Nieuwsbrief 7 december 2007

Beste vuurwerkliefhebber,

Het vuurwerkseizoen is weer volop begonnen. Afgelopen zondag is onze folder
verspreid bij de "Bossche Omroep" en de "Waalwijker" en dat hebben we geweten
want de voorbestellingen stromen al weer binnen!

Vooral onze splinternieuwe collectie "Barely Legal" blijkt enorm in trek. Ook
ons ruime assortiment van maar liefst 18 cakes met de maximale vulling van 500
gram kruit blijkt voor veel mensen een reden om ook dit jaar weer bij ons een
bestelling te plaatsen.

Nieuw dit jaar is dat u van diverse cakes filmpjes kunt bekijken op onze site:
www.Vuurwerk-Vlijmen.nl. U kunt dan van te voren een indruk krijgen van de
effecten van de cakes die u wilt aanschaffen.

Op dit moment hebben wij op 28, 29 en 31 december nog voldoende plaatsen in onze
bunkers vrij voor voorbestellingen. Als klant van Vuurwerk-Vlijmen.nl willen wij
u waarschuwen dat het niet lang meer zal duren voordat wij de keuze voor een
bepaalde dag en tijd moeten gaan beperken. Wanneer u dus een ruime keuze wilt
hebben in de ophaaltijd adviseren wij u tijdig te bestellen.

Ga daarom nu naar onze site: www.Vuurwerk-Vlijmen.nl en geef uw bestelling door!

Tot ziens op 28, 29 of 31 december!

Met Vriendelijke groet,

Vuurwerk-Vlijmen.nl

p.s. Uiteraard krijgt u ook dit jaar gratis vuurwerk bij uw voorbestelling.
Wanneer u voor 500 euro of meer bestelt krijgt u dit jaar zelfs een 500 grams
waaiercake uit de X-treme collectie gratis!

Zal er ook een bezoekje gaan brengen tijdens de verkoopdagen. Leuke nieuwe fluitbakjes hebben ze en natuurlijk de nieuwe budget potjes. :rolleyes:

Koop hier al jaren mijn vuurwerk tot zeer tevredenheid. De service is top en de mensen die daar werken weten waar ze het over hebben! Ik ga dit jaar zeker weer bij vuurwerk vlijmen mijn vuurwerk kopen.

Een leuke actie van Vuurwerk Vlijmen:

Vertel 3 mensen over deze site en maak kans op een Big Box!
Vul hieronder 3 namen en geldige mailadressen in van vrienden, familie, bekenden of collegas. Deze mensen krijgen dan een mail om ze uit te nodigen om deze site bezoeken. Elke keer dat je 3 mensen aanmeldt telt mee als 1 lot in de Big Box loterij. Dit betekent dat hoe meer mensen je aanbrengt hoe meer kans je hebt op een Big Box!
Wij verloten maar liefst 5 Big Boxen ter waarde van 125,- euro per stuk. De lijst met winnaars wordt tijdens de vuurwerk verkoopdagen (29, 30 en 31 december) gepubliceerd in ons pand. De winnaars kunnen zich melden wanneer ze hun naam en e-mailadres op de lijst zien. Zij ontvangen dan meteen hun prijs!

Wanneer een ongeldig mailadres wordt ingevuld is de deelname niet geldig.

http://www.vuurwerk-vlijmen.nl/winnen/

Ik had vorig jaar een stuk of 20x 3 verschillende e-mail adressen ingestuurd. Maar geen enkel nut. Ga het dit jaar ook niet weer doen.

:bye:

Service van Vuurwerk Vlijmen:

Het maken en afsteken van (professioneel) vuurwerk
Omdat het maken en afsteken van vuurwerk makkelijker uitgelegd kan worden door middel van filmpjes hebben wij hieronder een aantal links met uitleg verzameld:

Het maken van een cilindermortier (Nederlandstalig, bron: www.Schooltv.nl)
De productie van vuurwerk (Nederlands ondertiteld, Bron: Discovery Channel, www.Youtube.com)
De werking van divers vuurwerk (Engelstalig, bron: www.Howstuffworks.com)
Het voorbereiden en afsteken van een vuurwerkshow (Engelstalig, bron: www.Pyroevents.nl)
Het werk van een pyrotechnicus deel 1 (Nederlands ondertiteld, Bron: Discovery Channel, www.Youtube.com)
Het werk van een pyrotechnicus deel 2 (Nederlands ondertiteld, Bron: Discovery Channel, www.Youtube.com)

De filmpjes kan je downloaden via:
http://www.vuurwerk-vlijmen.nl/vuurwerk_info.html#het_maken_van_vuurwerk

Ik kom hier al een aantal jaren en ga elke keer weer tevreden de deur uit. Je wordt snel en vooral ook goed geholpen. De site is ondertussen weer online en er zijn nieuwe producten toegevoegd voor 2011-2012.

Ik kom hier al een aantal jaren en ga elke keer weer tevreden de deur uit. Je wordt snel en vooral ook goed geholpen. De site is ondertussen weer online en er zijn nieuwe producten toegevoegd voor 2011-2012.

De prijzen voor verschillende producten zijn weer omhoog gegaan. Daarnaast vind ik dat ze bij vuurwerk-vlijmen niet echte interessante pakketten hebben met mooie grote cakes. De Big Box van Lidu is nu met misschien de Vuurwerkland 4 Pakket het grootste en ook meteen duurste pakket die er zijn. Ik heb daar 3 jaar geleden voor het laatst besteld, en de service was toen ook al goed.

De prijzen voor verschillende producten zijn weer omhoog gegaan. Daarnaast vind ik dat ze bij vuurwerk-vlijmen niet echte interessante pakketten hebben met mooie grote cakes. De Big Box van Lidu is nu met misschien de Vuurwerkland 4 Pakket het grootste en ook meteen duurste pakket die er zijn. Ik heb daar 3 jaar geleden voor het laatst besteld, en de service was toen ook al goed.

Over de producten ben ik ook niet 100% tevreden, maar dat zei ik ook niet, het is jammer dat ze alleen maar Wolff verkopen. Pakketten koop ik nooit omdat je veel en veel beter zelf wat cakes en/of fonteinen kan kopen. De service wat je al zei is inderdaad erg goed en ook afgelopen jaar was die weer top.

Back
Bovenaan