Vuurwerk vernielt bushokje Enkhuizen

ylke

VWC lid
ENKHUIZEN - Een bushokje op de Kastanjelaan is zaterdag rond 23.30 uur beschadigd geraakt door vuurwerk.

Omwonenden hoorden een harde knal toen het gebeurde. Mensen die rond dat tijdstip iets hebben gezien op de Kastanjelaan worden verzocht contact op te nemen met de politie. (0900 8844)

Bron

bushokje.jpg

Sjonge jonge. "vuurwerk vernield bus hok" knap! Volgens mij moet hrt zijn " stelletje maloten slopeb bus hok"

Aanhouden schade vergoeding en de eerste komende 30 jaar geen vuurwerk meer zou een mooie straf zijn!

Kom op zeg, als iedereen nou eens normaal met vuurwerk omgaat worden er misschien eens een keertje strijkers en nitraten en vlinders in nl toegelaten. Als mensen dit soort dingen gaan doen of c6+5l benzine etc. dan word het juist verboden. Stelletje kneuzen.

Kom op zeg, als iedereen nou eens normaal met vuurwerk omgaat worden er misschien eens een keertje strijkers en nitraten en vlinders in nl toegelaten.

Daar heb je de koe bij de horens.Sommige kunnen niet normaal met vuurwerk omgaan.Daarom vind ik het zo goed van de verschillende fora's en winkeliers/importeurs die dit gedrag verwerpen.
Ik overdrijf niet dat ik klanten wil helpen en dan vragen ze om Cobra's! ''Want ik moet wat opblazen man!''
Dat is niet overdreven en zullen meer verkopers mee maken.
Vreemd dat dit ''opblaas en verniel gevoel'' met vuurwerk in onze buurlanden stukken minder is dan hier.In onze buurlanden hangen nog brood,drank en sigarettenautomaten aan de muur. Hoelang zouden ze hier in NL hangen? Weekend? Dag? Twee uur? Ik hou het op het laatste.
Zolang sommige mensen zich niet kunnen gedragen en met vuurwerk dingen blijven vernielen zullen we nooit uit het verdomhoekje komen.
Vernielers zouden ook eens verplicht dagelijks op de forums moeten kijken.Kunnen ze lezen hoe de liefhebber er over denkt.

Back
Bovenaan