Vuurwerk: verknal het niet voor jezelf en je omgeving!

ylke

VWC lid
Gepubliceerd op 28 nov 2013

Elk jaar is er rondom Oud & Nieuw schade door vuurwerk aan met name auto's, afval- en vuilnisbakken, bushokjes etc. Deze 'objecten' kunnen ook al sta jij er misschien niet bij stil- een emotionele waarde hebben voor jou en je omgeving.
Deze video is in samenwerking met het Grafisch Lyceum Rotterdam gemaakt.

Bron

Dit vind ik wel een goed bericht, en een goede zin om het ook duidelijk te maken wat je ermee kan verpesten. Slopen moet afgelopen zijj.

Dit vind ik wel een goed bericht, en een goede zin om het ook duidelijk te maken wat je ermee kan verpesten. Slopen moet afgelopen zijj.

Ik zie geen slopen? Ik zie zelf gemaakt vuurwerk, uit een rijdende auto....

Naar mijn inziens heeft dit niets met vuurwerk te maken. Maar gewoon dom gedrag en zelfmaak bommen.

Ik vind het een goede campagne, vuurwerk hoor je niet uit een auto te gooien. Geen legaal, geen illegaal en ook geen zelfgemaakt vuurwerk.

Als dit echt zou kunnen gebeuren hou ik me even buiten, maar een uitgebrande auto is hoe dan ook toch een vorm van slopen en dom gedrag. Hopelijk schrikt dit mensen af om zo'n dingen te doen. Iedere persoon die dit afschrikt is er al eentje minder, elke beetjes helpen.

Ik zie geen slopen? Ik zie zelf gemaakt vuurwerk, uit een rijdende auto....

Naar mijn inziens heeft dit niets met vuurwerk te maken. Maar gewoon dom gedrag en zelfmaak bommen.

Wat zullen ze bedoelen met afvalbakken en de bushokjes denk je? En dan heb ik het over de tekst die hier geschreven werd.

Back
Bovenaan