Leendert97
VWC lid
Nice, bedankt! Ik ben benieuwd!Had toevallig contact met iemand die hier werkt. Heb jouw bericht doorgestuurd. Als ik wat terug heb hoor je 't!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nice, bedankt! Ik ben benieuwd!Had toevallig contact met iemand die hier werkt. Heb jouw bericht doorgestuurd. Als ik wat terug heb hoor je 't!
Hoe zijn ze via email te bereiken? Krijg een foutmelding als terugkoppeling als ik het emailadres vd site gebruik. En hebben ze een showroom die ke kan bezoeken?
Er zit een bugje in de website, als je de 20% gratis vuurwerk wil uitzoeken, toont hij niet al het mogelijke vuurwerk.
Ik wil bv. 5 x Las Fallas bestellen, à €14.95, wat resulteert in een gratis budget van €14,95.
Ik kan dan echter niet de Las Fallas selecteren.
Ik vermoed dat dit komt doordat de website de brutoprijzen van de artikelen neemt bij selectie van getoonde gratis vuurwerk. (Las Fallas is bruto €17,95).
Weet iemand of Vuurwerkstunhal hier meeleest?
Kan dit aangepast worden? Ik wil wellicht 5 + 1 Las Fallas bestellen.
Het allerlaatste vuurwerkjaar!
In midden november gaan wij nog één keer knallend open!
Zoals jullie waarschijnlijk al gehoord hebben, gaat er in januari 2026 een landelijk verkoopverbod op consumentenvuurwerk in. Dat betekent: dit wordt onze allerlaatste editie… en we maken er eentje om nooit te vergeten!
In december organiseren wij de Laatste Kans Dag: een speciale verkoopmiddag en -avond waarin we bovenop onze bestaande acties extra aanbiedingen en exclusieve deals beschikbaar maken. Ook presenteren we nieuwe producten en zorgen we dat vaste klanten maximaal voordeel kunnen pakken in dit laatste jaar.
Meer info, exacte datums en actie-aankondigingen volgen heel snel… Zorg dus dat je ons blijft volgen!
Laatste jaar. Laatste kans.
Laten we er samen iets legendarisch van maken!