Vuurwerk Stunthal Elst

DE PRIJSVRAAG!!

Grotere afbeelding (opent in nieuw venster)
Dit jaar hebben we Rob Hobma weer zo gek gekregen! 3 hele mooie prijzen uit de grootste en mooiste modelbouwwinkel van de Benelux!

Geef antwoord op de volgende vraag:

Noem 2 nieuwe leveranciers van de Vuurwerkstunthal!

Tip: spit de vuurwerkkrant van de Vuurwerkstunthal eens goed door.

Mail het antwoord naar: [email protected] en kijk op 1 januari 2011 of jij één van de volgende prijzen gewonnen hebt:

1e prijs: Park Fun Helicopter, compleet met zender, 2 rompen, diverse accessoires en flightsimulator Blitz 3D, t.w.v. 149 Euro!

2e prijs: Carerra Racebaan 6218 Rally Cup t.w.v. 49,95 Euro!

3e Prijs: Bouwpakket Revell 4371 Tupulev 2213 Blinder gevechtsvliegtuig t.w.v. 19,95!

De prijzen zijn beschikbaar gesteld door Hobma Modelbouw in Elst.

Prijswinnaars ontvangen thuis bericht.

http://www.vuurwerkstunthal.nl/product_info.php?products_id=422

VIP-PAS BIJ BESTEDING VAN MEER DAN 500 EURO!

Lees meer hier over op de website van de Vuurwerk StuntHal

http://www.vuurwerkstunthal.nl/product_info.php?products_id=413

Laatst bewerkt door een moderator:
erg goede vuurwerkwinkel dit! haal hier sinds een paar jaar veel vuurwerk en alles wat ze in hun assortiment hebben is de moeite waard. doordat de eigenaren alleen het beste van het beste kiezen en bijna al het vuurwerk wat ze verkopen een eigen ervaring mee hebben. hierdoor weten ze ook goed uit te leggen wat mooi is. zeker een aanrader met altijd leuke voorverkoop acties!

Rechtstreeks vanaf de site http://www.vuurwerkstunthal.nl:

Welkom bij de Vuurwerkstunthal.nl

WE ZIJN WEER OPEN!

Het mooiste vuurwerk dat er in Nederland te krijgen is vind je in onze gloednieuwe shop!

De krenten uit de pap! Surf lekker door onze shop en bekijk alle foto's en beschikbare video's, stop de gekozen artikelen in het mandje, reken veilig af via iDEAL en wij zorgen ervoor dat jouw bestelling klaar staat!

KIJKEN EN BESTELLEN:
Via deze geheel vernieuwde webshop (minimale bestelbedrag € 25,-) en in onze winkel in Elst, vanaf 10 december elke dag geopend van 12 tot 17 uur. Op alle zaterdagen geopend van 10 tot 17 uur. Op 25 en 26 december gesloten.

VERKOOP EN AFHALEN BESTELLINGEN:
29-30 december van 8 tot 20 uur, op 31 december van 08 tot 18 uur.

Gratis Vuurwerkdemo met superfinale!
Op 6 december vanaf 19:30 uur op het parkeerterrein van de Rijkerswoerdse Plassen in Arnhem-Zuid. Dat mag je niet missen! Houd voor de juiste datum deze site in de gaten!

Laatst bewerkt:
Ik kreeg zojuist de volgende mail:

Beste Vuurwerkstunthal.nl-klant!

Bij wijze van uitzondering ontvangen alle klanten van de Vuurwerkstunthal.nl deze mail.

Onze compleet vernieuwde webshop is weer open! Het nieuwe assortiment is nu al te bewonderen, de fotos en videos spreken voor zich.

Voor klanten die hebben gekozen om de nieuwsbrief van de Vuurwerkstunthal.nl te ontvangen: houdt uw mail in de gaten!

Met vriendelijke groet,

Vuurwerkstunthal.nl Klantenservice

www.vuurwerkstunthal.nl

Nu ook verkooppunt van Rubro!!

Laatst bewerkt:
De demo van de Vuurwerkstunthal die gepland stond voor 06-12 a.s. is voor wat betreft die datum op losse schroeven komen te staan. Dit heeft te maken met een vertraging in de levering van de producten waardoor de Vuurwerkstunthal op dit moment niet zeker weet of alles op tijd binnen is voor de demo. Er schijnt qua vergunning enige flexibiliteit te zijn en er wordt geprobeerd wel rond die datum de demo plaats te laten vinden.

Helaas heb ik zojuist het volgende bericht ontvangen:

Beste ,

Hierbij het beloofde demonieuws. Omdat een belangrijk gedeelte van onze nieuwe collectie van meerdere leveranciers pas heel laat in de haven van Rotterdam arriveert, kunnen we naar onze mening te weinig nieuwe artikelen schieten. Daarom hebben we ervoor gekozen dit jaar geen vuurwerkshow te organiseren. De show van 6 december gaat dus niet door….

Uiteraard vinden we dit zelf ook erg jammer, want we kijken er zelf ook altijd naar uit, maar dit lijkt ons het meest verstandig.

Volgend jaar halen we de schade in.

Groeten van het Vuurwerkstunthal Team

@Mods: graag in de kalender aangeven dat deze demo dus niet doorgaat. Bvd.

Vuurwerkstunhal.nl

Vuurwerkstunhal.nl

Even dit topic een beetje meer pimpen:

Graag stel ik jullie wat uitgebreider voor aan de Vuurwerkstunthal.nl in Elst tussen Nijmegen en Arnhem. Een vuurwerkbedrijf dat inmiddels alweer 5 jaar aan de weg timmert. Begonnen met een winkel in Wyler (Dld) vlak over de grens bij Nijmegen met vooral NL-klanten :) en sinds 2008 ook een winkel in Elst.

Op beide locaties wordt door een stel vuurwerkliefhebbers het hele jaar door gewerkt aan de voorbereidingen voor die laatste anderhalve maand in het jaar. En in die laatst 6 weken staat er een ervaren team van enthousiaste liefhebbers voor je klaar die van hun hobby hun werk hebben gemaakt en je in een gemoedelijke en gezellige sfeer graag adviseren.

img7461j.jpg

Het assortiment van de Vuurwerkstunthal.nl bestaat uit een grote verzameling toppers uit verschillende merken en lijnen. Zo hebben ze toppers van:

- Bonfireworks
- Dreamcollection
- Rubro
- Pyroshopper
- China Red
- Pyrotoppers
- Enz.

De Vuurwerkstunthal.nl is mede-initiatiefnemer van het nieuwe merk China Red. Daarnaast hebben ze hun eigen lijn: de Pyrotoppers. Voor volgend jaar zit daarvoor nog iets leuks aan te komen. Deze lijn gaat helemaal vernieuwd worden met ca. 10 cakes in verschillende prijsklassen. En jij mag straks gaan meedenken bij het samenstellen van deze nieuwe cakes. De Vuurwerkstunthal.nl zal hierover in de loop van 2012 meer gaan vertellen.

img7453i.jpg

Ben je in de buurt van Elst ga eens kijken. Vooral de touchscreen midden in de zaak waar je filmpjes van de producten kunt bekijken is een gaaf ding!

Vuurwerkstunthal.nl
Edisonweg 36
6662 NW Elst
http://www.vuurwerkstunthal.nl

ben er dinsdag even wezen kijken. ziet er goed uit de winkel en heb ook even met het scherm gespeeld. mooi gemaakt

En nog een paar foto's van de Vuurwerkstunthal.nl:

img7457v.jpg

img7466c.jpg

img7454f.jpg

img7470d.jpg

img7471a.jpg

Zoals je ziet zijn er nog wat lege schappen, de dummies die hier horen te staan zijn nog onderweg...

Inmiddels beginnen de bunkers zich goed te vullen en zijn er nieuwe dummies binnen waaronder die van China Red:

img7473y.jpg

img7479t.jpg

img7480x.jpg

img7481r.jpg

img7483w.jpg

img7485z.jpg

mooi zo! Ik zie/lees dat ze de dummies van China red dan eindelijk binnen hebben! Weet iemand ook al of ze de dummies van de nieuwe potten van Bonfireworks al binnen hebben zoals de Total madness?

En hoe gaat het in Elst? Nog geen nieuws mogen ontvangen via de nieuwsbrief. Voor mij de dichts bijzijnde store die China Red verkoopt. Hoop snel iets te horen van Vuurwerk Stunthal!

Even een copy en plak van de site homepage. Daar staan toch weer paar opvallende zaken!

Welkom bij de Vuurwerkstunthal.nl Elst
Nog even geduld en dan is het nieuwe assortiment van de Vuurwerkstunthal.nl weer bekend. Op dit moment wordt op de achtergrond de website gevuld met het mooiste vuurwerk dat er verkrijgbaar is

GRATIS VUURWERK!

De webshop zal op 15 november actief zijn. Bestel je in de webshop, of in onze winkel tijdens de voorverkoopdagen, dan ben je verzekerd van jouw bestelling dus je zult niet worden teleurgesteld! Bovendien krijg je in de voorverkoop via de website of winkel vanaf 35 Euro bij ons het meeste
gratis vuurwerk!

Onze winkel in Elst is vanaf 8 december elke zaterdag en zondag geopend van 12 tot 17 uur
Op eerste en tweede kerstdag gesloten!
Op 27 december geopend van 12 tot 17 uur
Op zondag 30 december EXTRA voorverkoop van 12 tot 17 uur!

Openingstijden tijdens de verkoopdagen:
Vrijdag 28 december van 08.00 tot 20.00 uur
Zaterdag 29 december van 08.00 tot 20.00 uur
Maandag 31 december van 08.00 tot 18.00 uur

DIT JAAR WEER GRANDIOZE VUURWERKSHOW BIJ DE RIJKERSWOERDSE PLASSEN!
8 DECEMBER 19.30 UUR! LIVE UITZENDING VAN DE VUURWERKSHOW OP DEZE SITE!

Ja de site is vanaf vandaag weer online. Heb er vorig jaar wat besteld en gehaald, goede service en mooie winkel! Dit jaar weet ik nog niet, aangezien ik al veel heb besteld bij Huisman en HDH. Misschien toch nog wat china red!

Er zit een bugje in de website, als je de 20% gratis vuurwerk wil uitzoeken, toont hij niet al het mogelijke vuurwerk.

Ik wil bv. 5 x Las Fallas bestellen, à €14.95, wat resulteert in een gratis budget van €14,95.

Ik kan dan echter niet de Las Fallas selecteren.
Ik vermoed dat dit komt doordat de website de brutoprijzen van de artikelen neemt bij selectie van getoonde gratis vuurwerk. (Las Fallas is bruto €17,95).

Weet iemand of Vuurwerkstunhal hier meeleest?
Kan dit aangepast worden? Ik wil wellicht 5 + 1 Las Fallas bestellen.

Back
Bovenaan