Vuurwerk Sneek

Welke collecties verkopen ze hier?

Hoop dat ze dynasty verkopen, zo top merk en maar weinig verkooppunten in het Noorden.

Gr MR Kamuro

Welke collecties verkopen ze hier?

Hoop dat ze dynasty verkopen, zo top merk en maar weinig verkooppunten in het Noorden.

Gr MR Kamuro

Ze verkopen hier weco GBV. Je kan het hele assortiment zien als je op de link in de eerste post klikt.

Er zitten verkooppunten van wolff in Franker en in Wolvega.

hier verkopen ze pyro!!!hetzelfde als jpvuurwerk(die voorheen diamond verkocht)
als je dynasty wilt moet je naar vuurwerkgigant in franeker gaan....

Heb je al gekeken in de showroom ? Ze verkopen ook Dynasty !

dat wist ik niet!!!verkopen ze dan veel potten???
ze verkopen ook herlat maar dat zijn maar 4 of 5 potten!!!
ga zelf (en mijn buurmannen)altijd naar vuurwerkgigant veel meer merken, dus meer keuze,en vaak ook goedkoper!!!!:)

Ok, goed nieuws dat ze Dynasty verkopen. Ik ben van plan om weer bij de Vuurwerkgigant in Franeker te bestellen. Ze hebben ook 6 bonfireworks cakes, ze hebben een grote collectie zoals hippo1 al aan gaf. Vreemd dat vuurwerk Sneek dit niet op hun site heeft vermeld dat ze Dynasty verkopen!!!

Bedankt voor je reactie Firecracker.

Groetjes
MR Kamuro

ben hier gweest en vond t een beetje tegenvallende show niet eens een finale :O jammer hoor en vond de producten ook wat tegenvallen op en paar cakes na de best of 7 rows was wel weer mooi en nog een paar maar samengevat had er wat meer van verwacht

Ben hier gister geweest. Blijkt dat ze nog een aantal wolff potjes hebben staan. Ik heb zelf maar de laatste heavy 5 gereserveerd voor een betere prijs dan waarvoor die vorig jaar verkocht werd :rolleyes:

Cakes die ze kwijt moeten zijn oa.

Dynasty: Concerto Rosso
Dynasty: Jet attack
Dynasty: Wild Wild West
Dynasty: Heavy one
2 Fireworks: License to kill
Herlat: 20 shots ass.

Deze cakes gaan goedkoper weg dan de adviesprijs van vorig jaar, gaf de eigenaar aan. ( onderhandelen is mogelijk :D )

Back
Bovenaan