Vuurwerk show annecy 2025

Hi, dit jaar ga ik voor de eerste keer naar de show van Annecy. Veel over gelezen en ik kijk er al 2 jaar naar uit. Zijn er leden die hier al eens zijn geweest? Alle tips zijn welkom. Wij staan op een camping aan de andere kant van het meer, hebben 2 elektrische fietsen en zijn met onze 2 kids (9 & 7) waar kunnen we bv het beste gaan staan? Thnx

Hi, dit jaar ga ik voor de eerste keer naar de show van Annecy. Veel over gelezen en ik kijk er al 2 jaar naar uit. Zijn er leden die hier al eens zijn geweest? Alle tips zijn welkom. Wij staan op een camping aan de andere kant van het meer, hebben 2 elektrische fietsen en zijn met onze 2 kids (9 & 7) waar kunnen we bv het beste gaan staan? Thnx

Ben er meerdere keren geweest en ook in het boek Pyrologus is er een hoofdstuk aan gewijd :-) heb je al kaartjes of niet? Dat maakt nogal uit.

Heb geen kaarten, kan toch niet te dichtbij zitten met m'n kinderen en we moeten nog terug. Zoek eigenlijk een plekje langs het meer aan de zuidkant

Een aantal jaar geleden op doorreis ook voorbij gekomen tijdens dit festival. Op dat moment waren er enkel nog hele dure tribune tickets beschikbaar waarop ik besloot de avond zelf maar gewoon een plekje rondom het meer te zoeken. Daar heb ik me helaas behoorlijk in vergist, want dit is echt een hele happening daar. Zonder ticket heb je enkel zijwaarts zicht op het display, ergens langs de weg aan het meer. Desalniettemin vond ik het wel ontzettend indrukwekkend. Volgensmij is mijn profielfoto daar toen ook gemaakt. Ik wens jullie alvast heel veel plezier! :cool:

Ik heb zojuist toch nog maar 4 tickets gekocht, was bij elkaar 21 euro. Hebben nu plaatsen op plage des marquisats.
Goeie keuze! Ontzettend veel plezier gewenst en hopelijk vinden je kids het ook ontzettend gaaf.
Zou je ons een kort verslagje willen sturen van je ervaring na de show (en vakantie)? Persoonlijk vind ik dat erg leuk om terug te lezen. Als mijn kids 7 en 9 zijn sleep ik ze graag mee naar dit soort shows. Daarom ben ik vooral erg benieuwd hoe jouw kinderen het ervaren hebben (te lang / te laat?).

Nogmaals veel plezier!

Goeie keuze! Ontzettend veel plezier gewenst en hopelijk vinden je kids het ook ontzettend gaaf.
Zou je ons een kort verslagje willen sturen van je ervaring na de show (en vakantie)? Persoonlijk vind ik dat erg leuk om terug te lezen. Als mijn kids 7 en 9 zijn sleep ik ze graag mee naar dit soort shows. Daarom ben ik vooral erg benieuwd hoe jouw kinderen het ervaren hebben (te lang / te laat?).

Nogmaals veel plezier!
Het is inderdaad een van de langst durende shows van Europa. Ben ook benieuwd of het niet te lang is voor de Kids..

We gaan het meemaken. We hebben al de show van vorig jaar bekeken. Vooral dat het op muziek is en er veel variatie is met licht, geluid, water en ook drones maakt het voor de kids interessant. We zitten we wat aan de zijkant, ivm de knallen lijkt mij dit ook een goed plek. Zooooooooo veel zin in!

Ik zit er een uurtje vanaf, helaas gaan wij 1 augustus weer naar huis, zie nu dat het de eerste zaterdag 2 augustus is 😅 gemiste kans, mijn kids zijn nog even te jong voor zo'n latertje, maar ik hou hem in mijn achterhoofd voor over 1-2 jaar 😀

We gaan het meemaken. We hebben al de show van vorig jaar bekeken. Vooral dat het op muziek is en er veel variatie is met licht, geluid, water en ook drones maakt het voor de kids interessant. We zitten we wat aan de zijkant, ivm de knallen lijkt mij dit ook een goed plek. Zooooooooo veel zin in!
Zag een berichtje voorbij komen dat er dit jaar geen drones zijn. 💥❤️

Back
Bovenaan