Vuurwerk Schotland lijkt op geslachtsdeel

tristen

VWC lid
In Schotland waren ze afgelopen weekend getuige van een 'sterk staaltje vuurwerkkunst'. Tijdens een show in Glasgow tekende zich plots een gigantisch mannelijk geslachtsorgaan af tegen de 'pikzwarte' avondlucht. Wat bij het publiek zowel kreten van bewondering als ondeugend gelach ontlokte.

Tenminste als het filmpje waarin de opmerkelijke vuurwerkshow te zien is, echt is. De video verscheen dit weekend op de satirische website Poke, wat kan doen vermoeden dat het merkwaardige pyrotechnische hoogstandje wel eens trucage betreft. Zijn de beelden echt, dan kan er menig vuurwerkkunstenaar een puntje aan zuigen. Is het filmpje fake, blijft het toch leuk om naar te kijken.

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/a...urwerk-Schotland-lijkt-op-geslachtsdeel.dhtml

Kan ook een goed staaltje filmwerk zijn. Reacties van het publiek op andere mooie dingen laten zien en zelf dit erin plakken.
Als dit echt is, dan is het echt donders knap, maar ik geloof er geen BAL van.:D
Greetzz

Nee het is echt dat weet ik van mijn buurman,zijn neef heeft een zus en daar een overbuurman zijn vrouw haar moeder was erbij daarom dussssssss

Fake is echt zoon boektje(s) die je ook in diverse spelletjes ziet.
Je ziet meteen dat ut fake is ... als liefhebber tenminste

dit is 100% fake, de bommen die gebruikt zijn, zijn computer gerenderd dat kun je goed zien: Rook is niet helder genoeg, sterren zin veel en veel te klein, het effect zelf is ook iets wat normaal gezien niet zó kan. de Tails die "ineens" verschijnen en zo wat horizontaal vliegen, dat kan al helemaal niet. Verder het zilver spoor dat van het gerenderde een warme kleur wit heeft.. en de tails van de 3inch shells is wit blauwig, een koude kleur wit.. dat kan niet in één en het zelfde shot

Back
Bovenaan