Vuurwerk Noordwijk 6 augustus 2011

ylke

VWC lid
wanneer: 6 augustus 2011
plaats : Noordwijk
provincie : Zuid Holland
wie :
waar : ter hoogte van het strand bij Beachhotel/ Hotels van Oranje
tijd : 22,30 uur

Net zoals vorig jaar geven de Zodiaks ook deze zomer weer een gratis concert aan het Gat van Palace in Noordwijk. Zaterdag 6 augustus is het zover. Deze puur Noordwijkse Beat-, Shadow- en Rock & Roll band is op weg naar haar 50e verjaardag, maar er zit nog volop energie in de bijna-bejaarde herriemakers. De 3-sets show begint 's middags om 14.30 uur en de gehele tijdreis terug naar de jaren 50 en 60 duurt 3 uur. Toegang is uiteraard vrij en dansen mag! Op zaterdagavond 6 augustus zal om 22.30 uur ter hoogte van het strand bij Beachhotel/ Hotels van Oranje een vuurwerk worden afgestoken. Bij slecht weer wordt het verplaatst naar zaterdag 13 augustus.

http://www.nens.nl/agenda/2263

uhmm miss ff een kijkje nemen hierzo..... ben benieuwd wat het zal worden en wie hem gaat schieten

Showtjes in Noordwijk zijn negen van de tien keer echt niet de moeite waard om er tientallen kilometers voor te rijden en dit weet ik uit ervaring omdat ik 10 jaar in Noordwijk heb gewoond. Maar zit je redelijk dichtbij dan kun je toch wel even genieten van een show en wat kruit te snuiven :)

Showtjes in Noordwijk zijn negen van de tien keer echt niet de moeite waard om er tientallen kilometers voor te rijden en dit weet ik uit ervaring omdat ik 10 jaar in Noordwijk heb gewoond. Maar zit je redelijk dichtbij dan kun je toch wel even genieten van een show en wat kruit te snuiven :)

25.3 km wel ? :rolleyes: :wink:

VisitNoordwijk Noordwijk Marketing
Vanavond geen regen. Dus vuurwerk om 22.30 uur gaat gewoon door. Bij onverwachts toch buien, dan wordt het vuurwerk afgelast.

Eindelijk viel er weer eens een vuurwerk show te genieten op het Noordwijkse strand, 6 augustus geschoten door Azuma, de opbouw geplaagd door stevige regenbuien. Show bestond uit 100% consumenten vuurwerk, een oudjaar gevoel is toch wel een klein beetje aanwezig.
Het is een low-res opname, daarnaast vergeten om het UV filter eraf te halen, deze veroorzaakt de irritante reflecties..

Bron: http://vimeo.com/user5709528

Back
Bovenaan